Barn 10 mdr med roskildesyge what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

LISBETH:-)

jannebjerre skriver:

Havresuppe og mariekiks

Men det er ikke længe siden jeg selv har haft det og der kunne jeg slet ikke magte at spise noget, fordi bare jeg så mad eller skulle til at tygge i mad gjorde det bare så mega ondt i min mave at jeg græd

Det aller vigtigste er væske, væske, væske og atter væske!

God bedring med det lille nus

Tak

Hun har det heldigvis en smule bedre og har fået lidt mad og drikke uden det er kommet retur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Mor1012

hej det er jeg ked af at hører :/ jeg er faktisk meget interesseret i hvordan man tager det, første gange ens barn er syg og kaster op ? har en pige på 4 mdr. kaster de op i en spand og skal man side og holde dem, eller ligger de ned i sengen. hva faaan gør man

og vdr. panodil ?? må de få alm panodil/pamol og hvor meget

god bedring

knus

Anmeld

2. april 2011

Susan1978

Lisbeth - om det er børn eller voksne så er æblejuice det allerbedste til at få mavens ballance nogenlunde tilbage.. man tænker jamen det er da surt osv.. men det hjælper..

det var en jordmoder ude på sygehuset der gav mig råddet da jeg selv havde haft mega roskildesyge da jeg ventede Emil og var helt færdig og dehydreret.

det er god væske, der er sukker i også gør det det æble altså noget..  du ved ligesom når de gamle husmoderåd siger revet æble og kiks.

god bedring med hende.

Anmeld

2. april 2011

hej det er jeg ked af at hører :/ jeg er faktisk meget interesseret i hvordan man tager det, første gange ens barn er syg og kaster op ? har en pige på 4 mdr. kaster de op i en spand og skal man side og holde dem, eller ligger de ned i sengen. hva faaan gør man

god bedring

knus

Nu er hun mit 2. barn - men synes stadig opkast bare er det værste. De kaster jo bare op, kan ikke fortælle hvornår det kommer så det foregår ud over det hele. Har vasket 4 maskinfuld tøj i dag fordi hun har brækket sig på tæpper, hendes tøj og mit tøj indtil flere gange. Det vigtigste er at holde øje med dem så de ikke bliver kvalt i brækket.

Jeg tager hende op når hun brækker sig, så hun ikke ligger ned og kaster op.

Det er et være svineri.

Synes det værste er om natten - er så bange for at hun skal blive kvalt i skidtet, så vågner ved mindste lyd (har sovet ved siden af hendes seng)

Vedr. panodil så skal man have sådan noget til børn - spørg på apoteket. Men panodil hjælper kun på febernedsættelse og smerter, det hjælper ikke ved roskildesyge.

Anmeld

2. april 2011

Susan1978 skriver:

Lisbeth - om det er børn eller voksne så er æblejuice det allerbedste til at få mavens ballance nogenlunde tilbage.. man tænker jamen det er da surt osv.. men det hjælper..

det var en jordmoder ude på sygehuset der gav mig råddet da jeg selv havde haft mega roskildesyge da jeg ventede Emil og var helt færdig og dehydreret.

det er god væske, der er sukker i også gør det det æble altså noget..  du ved ligesom når de gamle husmoderåd siger revet æble og kiks.

god bedring med hende.

Tak Susan!

Hun har det heldigvis lidt bedre nu. Jeg forsøger med æblejuice når hun vågner næste gang.

Anmeld

2. april 2011

kamtok

Emilie2010 skriver:

god bedring

knus

Panodil ( Junior) må kun gives efter lægens anvisning når de er under 2 år. Og det er vist ret væsenligt at følge.

Mht. opkast, så kommer det bare helt uden advarsel og står i en stråle ud af dem. Stakkels små pus.

Man bliver SÅ bekymret, når ens barn er syg 1. gang - det er hårdt at se sit lille barn pludselig være helt ved siden af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.