Jeg er også 10 kg lettere... ;O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. april 2011

maggie3

Ja, nu ville jeg lige ind og prale lidt, og så kan jeg se der er andre, der er lige gode som mig i dag. Det er da bare for fedt.

Vægten sagde 900 g. mindre i dag, og det betyder, at jeg samlet har tabt 10,6 kg. på 8 uger. Jeg er vildt glad for at have nået de 10 kg., og mit næste del-mål er at komme under de 100, hvilket jeg håber at kunne klare på 2 uger. Udover det, går jeg efter 10 mere ;O)

Nu håber jeg bare også snart folk kommer og spørger mig, om ikke jeg har tabt mig, for jeg kan mærke det på tøjet nu, og så må folk da også snart kunne se det. Det giver lige et ekstra boost, synes jeg.

Nå, men god lørdag til jer alle sammen ;O)

Sally.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Ploffer

maggie3 skriver:

Ja, nu ville jeg lige ind og prale lidt, og så kan jeg se der er andre, der er lige gode som mig i dag. Det er da bare for fedt.

Vægten sagde 900 g. mindre i dag, og det betyder, at jeg samlet har tabt 10,6 kg. på 8 uger. Jeg er vildt glad for at have nået de 10 kg., og mit næste del-mål er at komme under de 100, hvilket jeg håber at kunne klare på 2 uger. Udover det, går jeg efter 10 mere ;O)

Nu håber jeg bare også snart folk kommer og spørger mig, om ikke jeg har tabt mig, for jeg kan mærke det på tøjet nu, og så må folk da også snart kunne se det. Det giver lige et ekstra boost, synes jeg.

Sally.

Hvor er det bare flot 

Tillykke med de første 10 

Rikke

Anmeld

2. april 2011

Lunae

maggie3 skriver:

Sally.

Tillykke med det - så flot! Hvordan har du gjort det?

Anmeld

2. april 2011

Chamomile

Tillykke med vægttabet

Anmeld

2. april 2011

Chamomile

Tillykke med vægttabet

Anmeld

2. april 2011

misspippi

Super sejt  Tillykke

Anmeld

2. april 2011

maggie3

Lunae skriver:

Tillykke med det - så flot! Hvordan har du gjort det?

Tak!

Jeg har holdt mig helt fra alkohol, og har drukket 2 liter vand om dagen. Så har jeg undladt at spise alt det unødvendige sukker, og spiser mellemmåltider, så jeg spiser 5-6 gange om dagen.Om torsdagen får vi kage på arbejdet, men der køber jeg en snackbakke i stedet, med frugt, grønt og nødder.

Hvis jeg får lyst til noget spiser jeg lidt af det, for ikke at straffe mig selv. Jeg tænker selvfølgelig også på hvad jeg putter på min tallerken, og nøjes med en portion.

Min filosofi er, at det er en livstilsændring, som jeg skal kunne leve med og efter resten af mit liv, så ingen lynkure til mig! Det har jeg prøvet så mange gange før, og det holder ikke.

Derudover vejer jeg mig hver lørdag og skriver sammen med en veninde, som gør det samme, og på den måde støtter vi hinanden, og man har lidt at gå efter.

Sally.

Anmeld

2. april 2011

Lunae

maggie3 skriver:

Tak!

Jeg har holdt mig helt fra alkohol, og har drukket 2 liter vand om dagen. Så har jeg undladt at spise alt det unødvendige sukker, og spiser mellemmåltider, så jeg spiser 5-6 gange om dagen.Om torsdagen får vi kage på arbejdet, men der køber jeg en snackbakke i stedet, med frugt, grønt og nødder.

Hvis jeg får lyst til noget spiser jeg lidt af det, for ikke at straffe mig selv. Jeg tænker selvfølgelig også på hvad jeg putter på min tallerken, og nøjes med en portion.

Min filosofi er, at det er en livstilsændring, som jeg skal kunne leve med og efter resten af mit liv, så ingen lynkure til mig! Det har jeg prøvet så mange gange før, og det holder ikke.

Derudover vejer jeg mig hver lørdag og skriver sammen med en veninde, som gør det samme, og på den måde støtter vi hinanden, og man har lidt at gå efter.

Sally.

Det er fandme sejt. Jeg har netop tilmeldt mig madlog, som jeg vil give et forsøg. Jeg er heller ikke til slankekure, for jeg ved, at jeg ikke ønsker at leve efter dem resten af mit liv. Via madlog kan jeg spise hvad jeg har lyst til i moderate mængder. Jeg håber det lykkedes denne gang

Anmeld

2. april 2011

B&J

Hvor er det bare super flot det er sådan en fed følelse og vi kan bare det der

Anmeld

9. april 2011

Mor1012

maggie3 skriver:

Sally.

10000 gange tillykke.. kan du evt hjælpe mig mangler 10kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.