autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2008

Balderson

Jeg har købt istedetfor at leje.. Jeg købte en Rømer (en af det virkelig gode)og gav 1000 kr. og den skal helt klart også bruges til nr. 2.. Min mand og jeg regnede ud at det ikke rigtig kunne betale sig at leje, for vi vidste at vi ville have et barn mere og så var det nemere at vi havde den klar og altid kunne sælge den igen når vi er færdige med at få de børn vi skal have...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

SaNiNa

tak for hjælpen piger...

vi har snakket lidt om nu at købe vores egen osse fordi der jo nok komme en nr 2 på et tidspunkt og så har vi den jo...

Sanne "som er sygemeldt"

Anmeld

1. november 2008

Hertzum77

Hej

Vi købte en Römer baby safe autostol, da vi fik den første og så brugte vi også den til nummer 2. Nu har min veninde glæde af den og regner med sælge den når hun er færdig engang.

Med venlig hilsen Camilla

Anmeld

10. november 2008

Katjaro

fam.4xc skriver:

bebsen skal sidde i den min. det første år

Altså hvorvidt barnet kan sidde i den i et helt år, det afhænger altså af barnet.....

Dicte voksede ud af den vi havde da hun var 9 måneder. Ligesom at hun voksede ud af nr. 2 da hun var 2 år gammel. Hun har bare været lang og tung.

Og til trådstarter: Vi lejede autostolen, vi GIDER ikke det der med at skulle sælge den bagefter. Men de er jo nogen der bruger det meget med tøj og sådan - bare ikke os

Hilsen Katja

Anmeld

12. november 2008

SaNiNa

tak for alle jeres svar, tror vi vælger den nye fra emmaljunga den har rigtig mange smart nyt funktioner...

Sanne

Anmeld

12. november 2008

monstar99

Ved godt du har besluttede dig45.png

Da autostol er både billigere og mere sikkert end liftnet har vi købt en brugt autostol til når vores lille guldklump vil ud.
Vi gav kun 40kr. den er godkendt og det hele 45.png
Der er jo kommet nye regler ang. fastspændning af personer i en bil før skulle kun dem der var seler til spændes fast nu skal alle, ellers kan det give en bøde på 500kr. pr person.
Husk personer under 15år er føres ansvar så det er føren der for bøden.

Anmeld

8. januar 2009

classico

Køb din autostol på nettet og sælg den igen når du er færdig med at bruge den. Det er billigere end at leje - og du får en helt ny autostol til dit barn.

Hvis du køber en brugt autostol skal du dog være opmærksom på, at hvis den har været involveret i et trafikuheld skal den sendes ind til producenten til tjek.

Jesper Brejning
www.BabyGear.dk - Udstyr til børn på farten

Anmeld

8. januar 2009

SaNiNa

vi har lige købt den i babydsam hvor den var sat ned fra 1499 til 799 så der slog vi til...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.