autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.846 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

SaNiNa

Min svigermor bliver ved med at sige vi ikke skal købe en autostole til at starte med da barnet vokser meget...

men ved ikke om jeg er vild med idén om at leje...

Hvad er jeres erfaring med leje af auto stol og vil rigtig gerne hører hvad i giver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Honningblomst

Vi købte en helt ny lækker stol....og så solgte vi den efter 9 mdr....den kostede os ikke mere end at leje, tværtimod, og så fik vi den vi ville have, den mest sikre, nemmeste i brug, udseende mæssigt osv...
Knus Eva..

Anmeld

20. oktober 2008

Skovurt

Vi lejede en da vores søn var et par dage gammel - vi har ikke selv bil, og skulle derfor ikke bruge en så tit - men ville gerne have muligheden for at have ham med i bedsteforældrenes bil.

Vi lejede den inde på vesterbro et sted (kan ikke huske navnet) og gav 210 kr (+ 200 i dep) for 6 mdr. Det var en helt fin og pæn britax stol, som var i tip top stand og overholdt alle regler osv.

Så vores erfaring med at leje en har været gode - og man kan jo da altid se på stolen man ønsker at leje, inden man beslutter sig; vi ville ikke have lejet hvis nu stolen ikke så ud til at være i tip top stand - eller hvis det havde været en stol der var dumpet i test.

Anette

Anmeld

20. oktober 2008

Pia.

Vi købte også en helt ny en - Römer baby safe plus - du skal bruge den samme stol, de første 9 mdr - ja nogen gange op til et år alt efter hvor stor den lille trold er, og de er nemme at sælge bagefter....

ja de vokser hurtigt de små, men ikke ud af stolen - de skal have en vis alder før de må kommer over i den næste autostol...

Knus Pia.

Anmeld

20. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Vi købte også en helt ny en - Römer baby safe plus - du skal bruge den samme stol, de første 9 mdr - ja nogen gange op til et år alt efter hvor stor den lille trold er, og de er nemme at sælge bagefter....

ja de vokser hurtigt de små, men ikke ud af stolen - de skal have en vis alder før de må kommer over i den næste autostol...

Knus Pia.

Øhhhh skrev du også lige mit indlæg???

Fuldstændig samme mærke og vi solgte også begge to efter brug...

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2008

fam.4xc

vi købte også og nu bruger lillesøster den jo og bagefter kan den jo sælges

Anmeld

20. oktober 2008

frk Jensen

jeg venter min første dreng med termin den 8 november og vi har valgt at leje en autostol. Det koster 30 kr om måneden og så slipper vi for at sælge den bag efter. Vi har allerede været ude og få den sat til side, så vi kunne få den vi ville have. Synes det er smart at kan leje dem, da vi ikke aner hvor længe bebsen kan sidde deri.

Anmeld

20. oktober 2008

fam.4xc

BetinaMørk skriver:

jeg venter min første dreng med termin den 8 november og vi har valgt at leje en autostol. Det koster 30 kr om måneden og så slipper vi for at sælge den bag efter. Vi har allerede været ude og få den sat til side, så vi kunne få den vi ville have. Synes det er smart at kan leje dem, da vi ikke aner hvor længe bebsen kan sidde deri.

bebsen skal sidde i den min. det første år

Anmeld

20. oktober 2008

JonTri

Vi købte en Maxi Cosi stol i BabySam til 1200 kroner. Når Jonathan er færdig med at bruge den sælger vi den til BabySam og får 600 kr...

Anmeld

21. oktober 2008

frk Jensen

bebsen skal sidde i den min. det første år .

Det er så også kun 360 kr for at have en autostol.. Det er da billigt.. Og så er det en Rømer af den goe slags..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.