Hun har det ikke fra mig..............eller hvad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Dictes mor

Fnis, he he Det skal hertil nævnes at Dicte er meget strid og hysterisk, også selvom Per og jeg var ret milde som børn, om end jeg vist var MEGET stædig, noget som den lille dame herhjemme i højeste grad har arvet. 

Det er en vildt sød historie med dig i vuggestuen, det er lidt skægt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

oo

ahahahahahaha! ta' dén, Karo  godt du er faldet lidt ned siden dengang (men nederen at Martin er blevet mere ophidset!!)

Anmeld

5. april 2011

Karo

Tjuhl skriver:

ahahahahahaha! ta' dén, Karo  godt du er faldet lidt ned siden dengang (men nederen at Martin er blevet mere ophidset!!)

Han er som sådan ikke hysterisk bare snot forviret.

Da vi skulle flytte slæbte jeg rundt på flyttekasser sammen med Martin bror og far, mens Martin stod forviret blandt alle flytte kasserne med en kaffekande i hånden og ikke kunne finde ud af hvad han skulle. Da vi skulle på ferie valgte jeg at pakke, da det simpelthen ville blive for besværligt at have ham med til det. Når Martin har mange ting i hovedet bliver han let forviret og ikke ved hvad han skal, og så mister han tråden og kan godt snærer lidt. Heldigvis går det mig ikke på, jeg svare bare igen og så gør han ikke det igen

Anmeld

5. april 2011

oo

Karo skriver:

Han er som sådan ikke hysterisk bare snot forviret.

Da vi skulle flytte slæbte jeg rundt på flyttekasser sammen med Martin bror og far, mens Martin stod forviret blandt alle flytte kasserne med en kaffekande i hånden og ikke kunne finde ud af hvad han skulle. Da vi skulle på ferie valgte jeg at pakke, da det simpelthen ville blive for besværligt at have ham med til det. Når Martin har mange ting i hovedet bliver han let forviret og ikke ved hvad han skal, og så mister han tråden og kan godt snærer lidt. Heldigvis går det mig ikke på, jeg svare bare igen og så gør han ikke det igen

haha! alright, ja det er lidt noget andet, men alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.