Hun har det ikke fra mig..............eller hvad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Karo

Som jeg jo har skrevet herinde er Ida begyndt at blive en noget bestemt dame. Jeg har hele tiden beskyldt Martin for at være årsagen til dette "hysteri" da Martin er knap så rolig som mig.

Igår til Idas fødselsdag sidder jeg så og snakker med min mor og Martins mor. Martins mor siger så at hun har det ikke fra Martin, da han var en meget mild dreng. Min mor er ikke i tvivl..................hun har det fra mig. Nej siger jeg det kan ikke passe og selv Martins mor siger at jeg er så rolig så det tror hun ikke på.

Min mor fortæller så at da jeg var ca. 1 1/2 år gammel og gik i vuggestue var jeg en meget bestemt dame. Min faster var under uddanelse og var kommet i praktik i min vuggestue. Hun havde ikke fortalt at hendes niece gik der, da hun ikke ville midste pladsen. Første dag bliver hun så vist rundt af lederen dernede og de kommer jo så ind på min stue. Der peger lederen så på mig og siger....................hende der, er det mest hysterisk barn jeg nognesinde har mødt

Så jeg må jo nok se i øjenene at hun nok har det fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Milka

haha! fantastisk 

Anmeld

1. april 2011

msax

Hmmm... det kan da godt være der skal lidt selverkendelse til...

Anmeld

1. april 2011

anna-jonas

Det er der ingen skam i....................at være en bestemt dame. Man skal bare lære at tøjle temperemantet, når man bli'r lidt ældre.

Anmeld

1. april 2011

TbCp

4. april 2011

Jules

Hihihihihi

Anmeld

4. april 2011

sarahb

hahahahaha....
Hvor Godt.

Jeg får også afvide at isaacs temperament er lige som mig da jeg var barn.. OMG!
Håber ikk Isaac kaster en træsko igennem dalles varehus fordi han ikk må få dem, lige som jeg gjorde. Min mor ville jo bare ha jeg gik i ergonomiske sko og IKK træsko.

Anmeld

4. april 2011

Skouboe

4. april 2011

Vingummien

Karo skriver:

Som jeg jo har skrevet herinde er Ida begyndt at blive en noget bestemt dame. Jeg har hele tiden beskyldt Martin for at være årsagen til dette "hysteri" da Martin er knap så rolig som mig.

Igår til Idas fødselsdag sidder jeg så og snakker med min mor og Martins mor. Martins mor siger så at hun har det ikke fra Martin, da han var en meget mild dreng. Min mor er ikke i tvivl..................hun har det fra mig. Nej siger jeg det kan ikke passe og selv Martins mor siger at jeg er så rolig så det tror hun ikke på.

Min mor fortæller så at da jeg var ca. 1 1/2 år gammel og gik i vuggestue var jeg en meget bestemt dame. Min faster var under uddanelse og var kommet i praktik i min vuggestue. Hun havde ikke fortalt at hendes niece gik der, da hun ikke ville midste pladsen. Første dag bliver hun så vist rundt af lederen dernede og de kommer jo så ind på min stue. Der peger lederen så på mig og siger....................hende der, er det mest hysterisk barn jeg nognesinde har mødt

lidt sjovt. Pinligt hvis hun havde vist det var familie

Anmeld

4. april 2011

lion

Karo skriver:

Ikke altid sjovt at vide de mindre "pæne" sider af ens børn kommer fra en selv.

Jeg tror desværre min datter har sit temperament fra mig, ikke godt skal det lige siges. Hun smider nemlig med tingene nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.