Hvor er i Maj mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Camilla

Zuzet skriver:

Skulle vi ikke få lidt gang i gruppen her?

Hvordan går det med jeres børn nu, kunne vi ikke lige tage en statusrunde?

Hilsen

Lotte med Sophia fra 31. maj

Hejsa Maj08 mødre.

Jeg synes da det ville være hyggeligt at skrive med andre, der har et barn på min søns alder.
Jeg har selv, d. 26. maj 2008 fået en søn. Han vejede 2395 g. og var 47,5 cm.

Mvh. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Mormilla

Camilla skriver:

Hejsa Maj08 mødre.

Jeg synes da det ville være hyggeligt at skrive med andre, der har et barn på min søns alder.
Jeg har selv, d. 26. maj 2008 fået en søn. Han vejede 2395 g. og var 47,5 cm.

Mvh. Camilla

Hejsa Camilla

Jeg fik min søn ved AKS d.10 maj 2008...

Han vejede 1740 og var 44 cm...

Hvordan går det med din søn???

Hilsen Camilla

Anmeld

24. september 2009

Camilla

Mormilla skriver:

Hejsa Camilla

Jeg fik min søn ved AKS d.10 maj 2008...

Han vejede 1740 og var 44 cm...

Hvordan går det med din søn???

Hilsen Camilla

Det går super. Han er ved at være fræk og dagplejermoderen har fået noget at se til. Han er bare så fræk...

Hvordan går det din søn?

Anmeld

24. september 2009

Mormilla

Camilla skriver:

Det går super. Han er ved at være fræk og dagplejermoderen har fået noget at se til. Han er bare så fræk...

Hvordan går det din søn?

Det går godt her. Han fiser rundt hele tiden og er begyndt at sige mange ord

Hvor stor er din dreng nu?

Anmeld

24. september 2009

Camilla

Mormilla skriver:

Det går godt her. Han fiser rundt hele tiden og er begyndt at sige mange ord

Hvor stor er din dreng nu?

Puha, sidst han blev målt var han 75 cm høj, og vejede 8,1 kg. Så han skal til vægtkontrol i december måned.

Min søn snakker også bare hele tiden. Ikke så mange ord endnu, men han prøver og det er det vigtigste. Man får godt nok travlt nu, hvor de er så fyldt med energi.

Hvad med din dreng, hvor stor er han?

Anmeld

25. september 2009

Mormilla

Camilla skriver:

Puha, sidst han blev målt var han 75 cm høj, og vejede 8,1 kg. Så han skal til vægtkontrol i december måned.

Min søn snakker også bare hele tiden. Ikke så mange ord endnu, men han prøver og det er det vigtigste. Man får godt nok travlt nu, hvor de er så fyldt med energi.

Hvad med din dreng, hvor stor er han?

Ja de er godt nok fyldt med krudt!!! Patrick render fra den ene ende af huset til den anden ende af huset

Patrick siger os en masse ting som ikke gir mening. Det er så sødt fordi nogen gange kigger han på os som om han siger noget vigtig

Sidst Patrick blev målt var han 80cm og vejer 10kg...

Anmeld

25. september 2009

Camilla

Mormilla skriver:

Ja de er godt nok fyldt med krudt!!! Patrick render fra den ene ende af huset til den anden ende af huset

Patrick siger os en masse ting som ikke gir mening. Det er så sødt fordi nogen gange kigger han på os som om han siger noget vigtig

Sidst Patrick blev målt var han 80cm og vejer 10kg...

Haha... sådan gør Morten også, det er så dejligt... Så skal man lade som om man virkelig forstår hvad de mener og svarer, lige så vigtigt som de gør, indtil dé bare smiler.
Så er han jo en perfekt str. af sin alder...

Hvad laver du så i hverdagen?

Anmeld

25. september 2009

Mormilla

Camilla skriver:

Haha... sådan gør Morten også, det er så dejligt... Så skal man lade som om man virkelig forstår hvad de mener og svarer, lige så vigtigt som de gør, indtil dé bare smiler.
Så er han jo en perfekt str. af sin alder...

Hvad laver du så i hverdagen?

Lige nu er jeg sygmeldt Jeg er gravid i 6 uger og har blødt meget lidt ude på mit arbejde fordi det er meget hårdt! Så er ved at få taget en masse blodprøver som ser meget godt ud ind til videre Har nok fået taget en 5 stykker ind til vider... Men ellers arbejder jeg på en fabrik som hedder Nopa, hvor vi laver sæbe.

Hvad laver du?

Anmeld

25. september 2009

Camilla

Mormilla skriver:

Lige nu er jeg sygmeldt Jeg er gravid i 6 uger og har blødt meget lidt ude på mit arbejde fordi det er meget hårdt! Så er ved at få taget en masse blodprøver som ser meget godt ud ind til videre Har nok fået taget en 5 stykker ind til vider... Men ellers arbejder jeg på en fabrik som hedder Nopa, hvor vi laver sæbe.

Hvad laver du?

Jeg studerer... Jeg går på VUC i Viborg.

EJ, TILLYKKE MED DET LILLE NYE VIDUNDER. Det er altid så dejlig en nyhed synes jeg. Er den nye graviditet planlagt?
Jeg er også klar igen, men min bedre halvdel er ikke... Så man må jo bare vente. Selvom ventetiden kan være svær. Der er ikke noget dejligere end børn.
Det er godt nok træls at du bløder, har de så ikke noget mere let arbejde til dig?

Anmeld

25. september 2009

Mormilla

Camilla skriver:

Jeg studerer... Jeg går på VUC i Viborg.

EJ, TILLYKKE MED DET LILLE NYE VIDUNDER. Det er altid så dejlig en nyhed synes jeg. Er den nye graviditet planlagt?
Jeg er også klar igen, men min bedre halvdel er ikke... Så man må jo bare vente. Selvom ventetiden kan være svær. Der er ikke noget dejligere end børn.
Det er godt nok træls at du bløder, har de så ikke noget mere let arbejde til dig?

Ja vi har prøvet i et stykke tid. Har været gravid en gang efter Patrick men det gik ikke så godt

Håber da at i begge snart vil ha en bette mere

¨Nej de har ikke noget som ikke er hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.