Hvor er i Maj mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.803 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Zuzet

Skulle vi ikke få lidt gang i gruppen her?

Hvordan går det med jeres børn nu, kunne vi ikke lige tage en statusrunde?

Hilsen

Lotte med Sophia fra 31. maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Mizzrip

Uhhh det er sjældent jeg kommer her. Men det skal der da laves om på.

Gaia er nu 5½ måned, hun er en frisk og glad pige der stor-trives på modermælk (hun gider ikke grød endnu, og jeg har ikke travlt).

Hun vejer 7,5 kilo og måler 70 cm.

Hun sover fra kl. ca. 20.30 - 9 afbrudt af alt mellem 1 og 3 amninger.

Lurene om dagen er som regel ikke et hit, men hun får da 2-3 korte på en halv til en hel time pr. stk.

Moren & faren er ikke til at holde ud, de er så forelskede i ungen at de skiftevis griner, græder og smiler.

Anmeld

20. oktober 2008

A.

hej hej ja det sker ikke så meget her..
mathinus er snart 5 mdr forsinket maj baby hehe
han vejer lidt over 8kg og sidste gang da han blev målet var han 68 cm og det var for nogen uger siden.. han meget glad for grød og alt andet bare ikke mælk..han trives selvfølgeligt fint og er så stolt over ham da han kan så mange ting så har vi også det første bisser på vej..sover igennem siden han var 3 uger gammel..mvh agnieszka og mathinus fra 04.06.08

Anmeld

25. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Lucas fra 10maj..spiser nå grød 3ganger om dagen + amming!!!
Vekt og længde vet jeg ikke enda, får SP til onsdagen, for første gang...

Lucas sover ikke gjennom hele natten enda!Har prøvd med amme stopp i 3nætter(men uden held), han skal bare ha en hyggetår noen ganger..pytt pytt, vi stresser ikke..

Vi går til babysvømming, mødregruppe og neste uge skal vi starte på babyrytmer(noe med at vi skal synge sammen med børnene). !Nyder tiden hjemme for vet det går sterkt..

MVH Linda..

Anmeld

29. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

hej....

Vi hadde SP i dag, gik riktig godt!!!Lucas er nå snart 6mnd(10 nov).Han vejer 8kg og 74cm lang!!!

MVH Linda...

Anmeld

29. oktober 2008

A.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

hej....

Vi hadde SP i dag, gik riktig godt!!!Lucas er nå snart 6mnd(10 nov).Han vejer 8kg og 74cm lang!!!

MVH Linda...

super fint vi haft sp besøg i sidste uge efter jeg har ringet til hende og han vejer 8200 og er 70 cm lang..
så skal vi snart til 5 mdr vaccinacion og det glæder jeg mig ikke til

Anmeld

29. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

agnieszka skriver:

super fint vi haft sp besøg i sidste uge efter jeg har ringet til hende og han vejer 8200 og er 70 cm lang..
så skal vi snart til 5 mdr vaccinacion og det glæder jeg mig ikke til

Hej...

Så er våres drenger nesten lige store(små76.gif!!!! Vi skal ha vacine til fredag, er ikke sjovt når de små skal stikkes...

Anmeld

29. oktober 2008

A.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Så er våres drenger nesten lige store(små76.gif!!!! Vi skal ha vacine til fredag, er ikke sjovt når de små skal stikkes...

hehe ja de vokser så hurtig kan næsten ikke huske at han var så lille.ouha vi skal på tirsdag du må gerne skrive hvordan han reagerer på den...mathinus haft over 40 grader feber efter 3 mdr vacc.

Anmeld

29. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Jepp skal nok skrive hvordan har reagerer på fredag!!!Lucas ble også syg av 3mnd vac, fik feber og var ikke helt seg selv!!!Men håper det går bedre denne gangen....

Anmeld

14. november 2008

starsofheaven

Zuzet skriver:

Skulle vi ikke få lidt gang i gruppen her?

Hvordan går det med jeres børn nu, kunne vi ikke lige tage en statusrunde?

Hilsen

Lotte med Sophia fra 31. maj

Hejsa jeg fødte min skønne lille prinsesse den 31 maj 2008 kl 05.12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.