humøret i hjemmet her til morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

TbCp

Hvor er hun dejlig!!! Skønt at have fået sin dejlige glade pige igen hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Rosa

hvordan kan det være egentlig? does not compute!!

hvordan er hans humør ellers?

Han er afgjort mere pylret herhjemme om eftermiddagen, men i vuggeren har de ikke bemærket andet end hans sædvanlige sprudlende glade jeg... 

Og så om natten, så vågner han 100 gange og er rigtig ked af det, har svært ved at falde til ro igen, og klynker og græder og vrider sig - falder endelig i søvn og vågner igen 10 minutter efter... 

Sådan har det været siden i tirsdags, og det virker ikke som om det rigtigt bliver bedre 

Ringede til ørelægen i dag, men de havde lukket for telefonen så jeg må prøve igen mandag...

Anmeld

1. april 2011

Milka

TbCp skriver:

Hvor er hun dejlig!!! Skønt at have fået sin dejlige glade pige igen hva?

tak, og jo, det er skønt! er spændt på at høre hvordan dagen er gået i vuggestuen. natten gik som den plejer, altså godt 

Anmeld

1. april 2011

Milka

Rosa skriver:

Han er afgjort mere pylret herhjemme om eftermiddagen, men i vuggeren har de ikke bemærket andet end hans sædvanlige sprudlende glade jeg... 

Og så om natten, så vågner han 100 gange og er rigtig ked af det, har svært ved at falde til ro igen, og klynker og græder og vrider sig - falder endelig i søvn og vågner igen 10 minutter efter... 

Sådan har det været siden i tirsdags, og det virker ikke som om det rigtigt bliver bedre 

Ringede til ørelægen i dag, men de havde lukket for telefonen så jeg må prøve igen mandag...

typisk, lige op til weekenden. håber det måske bare er en tilvænningsfase. held og lykke!

Anmeld

1. april 2011

oo

nåååårh hun er fandme så skøn, hende Luca-bøtten  hvor er det fedt, at du allerede kan mærke forskel - ja måske endnu mere at Luca allerede kan mærke forskel!!

og så stakkels dig! jeg så lige din status på FB og det stinker jo helt vildt rigtig god bedring!!

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Åh, hvor nogle dejlige bøtte-billeder. SKØNT at Luca er sit go'e gamle glade jeg igen. Men træls at du sådan går og skrænter. God bedring med dig.

Anmeld

2. april 2011

Klitgaard

Hvor er det dejligt for jer alle god bedring til dig

Anmeld

2. april 2011

Barbamama

Skønne billeder!!!! Og dejligt at høre at drænet virker!!! Så er det da bare træls at du så skal overtage hvis man kan sige det! Håber da snart du er ovenpå igen for det kan dælme gøre ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.