humøret i hjemmet her til morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Milka

ja, billederne taler vist for sig selv  luca kan slet ikke smile/grine nok efter hun fik sine dræn i i går. og så taler hun MEGET HØJT, synger, og udtaler de få ord hun kan meget tydligere end før.

i et mærkeligt twist er jeg ret sikker på jeg har fået mellemøresbetændelse (igen). er på vej til lægen her snart. synes jeg har været syg i mange måneder med enten det ene eller det andet! og så har jeg mistet lugte- og smagssans for tredje gang på et halvt år. det er rigtig ubehageligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Dictes mor

Ups havde ikke lige set, at du havde lavet sådan et dejligt indlæg. Hvor er det godt, at hun har det så godt ovenpå det hele, og lækre billeder! Knap så godt med dig, det lyder meget fornuftigt at du er på vej til lægen.

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ja, billederne taler vist for sig selv  luca kan slet ikke smile/grine nok efter hun fik sine dræn i i går. og så taler hun MEGET HØJT, synger, og udtaler de få ord hun kan meget tydligere end før.

i et mærkeligt twist er jeg ret sikker på jeg har fået mellemøresbetændelse (igen). er på vej til lægen her snart. synes jeg har været syg i mange måneder med enten det ene eller det andet! og så har jeg mistet lugte- og smagssans for tredje gang på et halvt år. det er rigtig ubehageligt

fedt fedt fedt!!!! det er bare dejligt at høre

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Ååh hvor er det DEJLIGT. Emma blev osse bare et helt andet glad barn, da hun fik dræn. Og så kunne hun pludselig lide æg, som hun ellers ikke kunne lide før.

Anmeld

1. april 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

fedt fedt fedt!!!! det er bare dejligt at høre

hun har ret meget størknet blod i øregangene - det flød lidt i går, men nu er det bare indtørret. skal jeg bare lade det være tror du? tog det værste væk på ydresiden men synes ikke jeg skal begynde at stikke vatpinde ind i øret på hende 

Anmeld

1. april 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Ååh hvor er det DEJLIGT. Emma blev osse bare et helt andet glad barn, da hun fik dræn. Og så kunne hun pludselig lide æg, som hun ellers ikke kunne lide før.

haha det var da pudsigt med æggene, hvordan mon det hænger sammen?

og velkommen tilbage 

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hun har ret meget størknet blod i øregangene - det flød lidt i går, men nu er det bare indtørret. skal jeg bare lade det være tror du? tog det værste væk på ydresiden men synes ikke jeg skal begynde at stikke vatpinde ind i øret på hende 

jeg tror bare du skal lade det sidde... de fraråder at man bruger vatpinde til børn... det ordner sig selv:0)

Anmeld

1. april 2011

Karo

Hvor er det dog bare øv, at du bliver ved med at gå og skrænter.

Men sikke dejlige billeder af Luca. Dejligt at hun har fået sit gode humør tilbage

Anmeld

1. april 2011

Klumpe-dumpe

Åh Camilla fik slet ikke svaret på din dræn-tråd.

Men hvor var det super, at det gik så nemt for Luca. Når Malucca har noget tørret snask, (enten blod eller voks) så tager jeg vaskekludden når hun er i bad, og så lige tager enden af den og køre hende i øret... Mere for udseendet skyld.

Og så skal du ikke blive forskrækket over, at hun måske vil danne mere (som i MEGET) ørevoks, det gør drænbørnenene ofte. Her gør jeg ikke noget ved det (anden vaskekludden) men er det rigtig slemt, så er det til ørelægen og få dem renset.

-Og hende der Bille-mus, hun er da bare SUPER sej, sådan lige at snuppe 13 timer i streg hos mormor, det må du gøre noget oftere, altså sende bøtterne på overnatning, tro mig du vil føle dig som en ny kvinde bagefter.

-Og god bedring til dig.

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Milka skriver:

haha det var da pudsigt med æggene, hvordan mon det hænger sammen?

og velkommen tilbage 

Tak

Ja det ved jeg heller ikke, men mon ikke det er noget med at det hænger sammen med smagssansen?? Vi blev i hvert fald MEGET overraskede over at hun pludselig kunne lide æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.