Lidt stolt...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Er jeg i dag..................For har nemlig fået resultaterne af de nationale tests, som alle skoleelever på 8 årgang har taget. Jonas ligger niveaumæssigt imellem de 10 øverste procent. De er testet i Engelsk, dansk, fys./kemi, Geo, og bio. Og på alle fronter scorer han så flot............

det er bare vildt godt gået altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Ja, det giver da selvtillid................og jeg tror at Jonas får mod på, at gøre lidt mere ved skolearbejdet.

Jonas ved at vi altid støtter ham, også selvom han ikke lå i toppen. Så længe han gør sit bedste, så forlanger vi ikke mere. Men det er bare sådan, at han er luddoven, og faktisk slet ikke skal anstrenge sig, for at score de gode karaktere............................og det bli'r jo ikke ved med at gå, når han skal på videregående uddannelse.

Han er SEJ Mette!!!! Sådan!

Og at han er luddoven nu og alligevel scorer højt...hm...mon skolearbejdet keder ham fordi det udfordrer ham for lidt? Sådan havde jeg det selv i folkeskolen...så skal han bestemt nok komme efter det, når der bliver stillet flere krav

Anmeld

1. april 2011

otlitrom

Hvor er det godt gået af ham! Han har et godt hovede.. Jeg tror ikke han har det fra fremmede

Anmeld

1. april 2011

h_bernie

Hvor godt. Dygtig dreng

Anmeld

2. april 2011

Klitgaard

Hvor er han super sej kan godt forstå du er stolt

Anmeld

2. april 2011

Barbamama

Det må man også gerne være stolt over! Det er da sejt!

Anmeld

2. april 2011

lion

anna-jonas skriver:

Er jeg i dag..................For har nemlig fået resultaterne af de nationale tests, som alle skoleelever på 8 årgang har taget. Jonas ligger niveaumæssigt imellem de 10 øverste procent. De er testet i Engelsk, dansk, fys./kemi, Geo, og bio. Og på alle fronter scorer han så flot............

Selvfølgelig skal du være stolt over din kvikke søn.

Flot klaret Mette, det har du da klaret godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.