Lidt billedspam af min Noah :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Maria-s

Hej piger!

Ja man får da godt nok hænderne fulde, når man får sådan en bette mand i armene  Så beklager at antallet af kommenteret indlæg er dalet (mere end) drastisk, men mon ikke, når rutinen melder sig lidt mere, at der igen bliver tid?

Men, men, men her lige et par billeder af smukke Noah 2 uger og én dag gammel

God aften til alle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

CA

Hvor ser han dejlig opmærksom ud!! 

Håber det går godt hos jer! Hvordan med amningen - går det bedre?

Anmeld

1. april 2011

Marco2

Hvor er han lækker. Og rigtig gode billeder. Er de taget med spejlrefleks?

Og ja, tiden suser afsted, så man har ikke ret meget tid til baby.dk.

AG

Anmeld

1. april 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Hvor ser han dejlig opmærksom ud!! 

Håber det går godt hos jer! Hvordan med amningen - går det bedre?

Ja han er begyndt at blive meget mere "til stede" og kan sende nogle ret intense øjne afsted

Ja det går heldigvis bedre med amningen. Jeg er begyndt at skrive ned hvornår og hvor længe jeg ammer, samt bleskift og sovetider, så har jeg et lidt bedre overblik over det hele Og jo så går det også lidt bedre med brysterne, suttebrikken ryger som regel af halvdelen af amningen, dog har den lige været på under hele madningen da jeg i nat kørte uden brik, hvilket har resulterede i ret ømme bryster...  Men jo det går fremad, heldigvis Meeeeen synes godt nok at 6 måneders amning virker liiidt uoverskueligt?.....

Anmeld

1. april 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Hvor er han lækker. Og rigtig gode billeder. Er de taget med spejlrefleks?

Og ja, tiden suser afsted, så man har ikke ret meget tid til baby.dk.

AG

Tak Yes det er et spejlrefleks og disse billeder er taget med et andet objektiv end standarden, en speciel til portrætter jeg lige har fået i fødselsdagsgave af kæresten, så den skal jeg til at øve med

Anmeld

1. april 2011

CA

Maria-s skriver:

Ja han er begyndt at blive meget mere "til stede" og kan sende nogle ret intense øjne afsted

Ja det går heldigvis bedre med amningen. Jeg er begyndt at skrive ned hvornår og hvor længe jeg ammer, samt bleskift og sovetider, så har jeg et lidt bedre overblik over det hele Og jo så går det også lidt bedre med brysterne, suttebrikken ryger som regel af halvdelen af amningen, dog har den lige været på under hele madningen da jeg i nat kørte uden brik, hvilket har resulterede i ret ømme bryster...  Men jo det går fremad, heldigvis Meeeeen synes godt nok at 6 måneders amning virker liiidt uoverskueligt?.....

Ja de bryster er på arbejde i starten! Det gør bare hammer ondt! Men det går over Ved ikke om det er fordi der kommer hård hud på vorterne

Godt at høre det går fremad med amningen! Men vil give dig ret i, at 6 mdr. virker uoverskueligt. På den anden side, så kommer man måske til at savne den nærhed, når så man ikke har et mere? Var til svømning med ham i går og sad og ammede i omklædningsrummet. En 50+ dame kom hen og kiggede med forelskede øjne og sagde " åh det er bare det jeg savner aller mest ved at have små børn!"

Jeg synes også amningen er nemmere at overskue nu, hvor jeg ca. kan planlægge og regne ud hvornår han skal spise igen. Når vi er ude steder hvor det er umuligt at amme diskret, hvis nu han skulle blive sulten alligevel, så har jeg altid en flaske kamillethe med sukker med. Den kan lige snyde ham til vi er fremme til et sted, hvor jeg kan sætte mig med ham. 

Det eneste er, at jeg bare kan se hvordan det hele hænger mere og mere  Men hva, vi overlever nok

Anmeld

1. april 2011

piadas

Hvor er det bare nogle gode billeder!

Jeg er vild med billederne, hvor I er sammen.

Anmeld

1. april 2011

Mettemus

Sikke nogle dejlige billeder - er helt vild med smilebilledet af jer begge to Han er godt nok en lækker lille fyr!

Kender alt for godt til ikke at have samme tid til baby.dk som før, men så er det rart at vi alle er nogenlunde i samme båd.

Håber i har det godt i øvrigt!

Anmeld

2. april 2011

PeruBaby

Lækre, lækre billeder af lækker bebs og lykkelig mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.