Maria-s skriver:
Ja han er begyndt at blive meget mere "til stede" og kan sende nogle ret intense øjne afsted 
Ja det går heldigvis bedre med amningen. Jeg er begyndt at skrive ned hvornår og hvor længe jeg ammer, samt bleskift og sovetider, så har jeg et lidt bedre overblik over det hele
Og jo så går det også lidt bedre med brysterne, suttebrikken ryger som regel af halvdelen af amningen, dog har den lige været på under hele madningen da jeg i nat kørte uden brik, hvilket har resulterede i ret ømme bryster...
Men jo det går fremad, heldigvis
Meeeeen synes godt nok at 6 måneders amning virker liiidt uoverskueligt?.....
Ja de bryster er på arbejde i starten! Det gør bare hammer ondt! Men det går over
Ved ikke om det er fordi der kommer hård hud på vorterne
Godt at høre det går fremad med amningen! Men vil give dig ret i, at 6 mdr. virker uoverskueligt.
På den anden side, så kommer man måske til at savne den nærhed, når så man ikke har et mere? Var til svømning med ham i går og sad og ammede i omklædningsrummet. En 50+ dame kom hen og kiggede med forelskede øjne og sagde " åh det er bare det jeg savner aller mest ved at have små børn!"
Jeg synes også amningen er nemmere at overskue nu, hvor jeg ca. kan planlægge og regne ud hvornår han skal spise igen. Når vi er ude steder hvor det er umuligt at amme diskret, hvis nu han skulle blive sulten alligevel, så har jeg altid en flaske kamillethe med sukker med. Den kan lige snyde ham til vi er fremme til et sted, hvor jeg kan sætte mig med ham.
Det eneste er, at jeg bare kan se hvordan det hele hænger mere og mere
Men hva, vi overlever nok
Anmeld