Gravid igen efter medicinsk abort.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey derude..

sikkert et dumt spørgsmål.. men når man prøver at blive gravid.. kan man vel godt komme til (jeg kan) at overtænke alt muligt...

Vi har en pige på 20mdr. ca. og prøver at få barn nr. to. Men jeg fik en medicinsk abort 2 mdr. efter at have født ca.
er der overhovedet noget der kunn gøre at jeg ikke kan blive gravid igen.. eller er det bare en langt ude tanke ?

vi har prøvet i godt 7 måneder nu og der sker stadig intet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

PsychedeliC

Det kan være mange ting tror jeg. 

Der KAN være sket noget under fødslen, der KAN være sket noget under aborten, det kan også være noget helt 3.

Der er mange som jer som prøver at få børn i LAAANG tid før der sker noget .

Jeg sender noget baby-støv afsted 

Anmeld

31. marts 2011

Frejsmor

Altså jeg havde en MA i 11.uge i sommeren 2010, som blev sat igang medicinsk og jeg blev gravid igen 6 måneder efter og er nu i min 15.uge(det tog os 1 år inden vi blev gravide første gang)..

Jeg tror bestemt ikke der er noget at være bekymret for, der er ingen grund til at du ikke skulle kunne blive gravid igen, men nogen gange skal kroppen bare bruge længere tid på lige at komme sig og andre gange så stresser man måske sin egen krop fordi man tænker for meget over det..

Så tag det roligt og prøv at lade være med at tænke for meget over det og bare nyd tiden med kæreste og den dejlige sex, så kommer det helt af sig selv når du mindst venter det..

Held og lykke med ønskebebs nr. 2

Anmeld

31. marts 2011

kkk

Anonym skriver:

Hey derude..

sikkert et dumt spørgsmål.. men når man prøver at blive gravid.. kan man vel godt komme til (jeg kan) at overtænke alt muligt...

Vi har en pige på 20mdr. ca. og prøver at få barn nr. to. Men jeg fik en medicinsk abort 2 mdr. efter at have født ca.
er der overhovedet noget der kunn gøre at jeg ikke kan blive gravid igen.. eller er det bare en langt ude tanke ?

vi har prøvet i godt 7 måneder nu og der sker stadig intet...

Det er ikke noget dumt spørgsmål - for jeg ville kunne finde på at spekulere over det samme

Men når det er sagt så fik jeg en medicinsk abort i november og blev gravid igen i december og er nu i 16. uge.

Der kan være så mange grunde til at det ikke lige lykkes lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.