Hmm, jeg er ikke så hysterisk. Der er så mange ting man ikke må når man er gravid, og her tænker jeg ikke kun mht mad.
Da jeg bliver skidt tilpas af kaffe og cola er det ikke så svært at undgå. Har i dag drukket min første kop kaffe i 1 mdr. Så må siges at det ikke er det jeg drikker mest af.
Cola og andre søde sager får jeg skrækkelig halsbrand af, så det er også nemt at undgå.
PRØVER at spise lidt fisk, men har aldrig været den store fiskespiser, og jeg gider ikke blive hysterisk over det. Man kan få sine omega-fedtsyrer andre steder fra (og her tænker jeg ikke på de harske fiskeolie-kapsler)
Ellers er jeg pt meget glad for frugt (ikke godt for bugettet), og æder det på livet løs. Jeg er af den overbevisning at min krop nok skal fortælle mig hvad jeg og baby har brug for.
Alt i alt spiser jeg faktisk som jeg plejer / det jeg har lyst til, plus de kosttilskud der anbefales til gravide.
Tænker om du mon er klar over a det bestemt ikke er sundt at branke stegt mad? Kan ikke huske hvad det er det gør, men skulle være ret usundt...
Anmeld