Jeg vælger og være ano da der er nogen her inde som kender mig for godt, og de skal ikke vide det endnu, men jeg skal bare ud med det
JEG ER SÅÅÅÅÅ GLAD !!!
Lige lidt for historie om dagen i dag
Jeg skrev i dag en mail til en klink for at høre hvad chanserne for min mand og jeg er med en IUI, da der i min mands sæd kun er 20% der er levende og der iblandt er det ikke alle der er lige gode svømmer
Så skrev og forklarede dem vores situation og hvor længe vi havde prøvet at få ønskebarnet nu. Jeg regnede ikke emd og ville høre fra dem før om nogen dagen, så jeg tog ned til min svigerinde for at hygge med hendes dejlige unger 
Da jeg så kom hjem her til aften, ville jeg da bare lige tjekke min mail, bare for at være lidt naiv
Men tror i så ikke jeg havde fået mail tilbage fra kliniken allerede ?? Jo min sandte
Blev endnu mere glad da jeg læse mailen, for der i stod:
Kære X og Y
Tak for jeres mail.
Jeg mener sagtes den kan lade sig gøre med en IUI. Men jeg synes I skla betille en tid til en samtale med J.A. og lægge en plan for forløbet.
Inden i booker tiden skal I blot bede jeres læge om en henvisning på jeg begge. Så skal i kun betale for selve Inseminationen, som koster 400 kr. pr. gang.
Det er vigtigt vi får grebet det rigtig an for starten.
Venlig hilsen
Jette Søndergaard
Jeg har endnu ikke haft mulighed for at fortælle min mand det, men guuuud hvor jeg glæder mig til at fortælle ham det, og bare se han reaktion på det
Jeg ved slet ikke hvad jeg skla gøre af mig selv her til aften, kan slet ikke sidde stille
Vi er så tæt på at kunne komme i behandlig nu, og så de priser WAUW

en meget meget glad
Anmeld