Jubelindlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Dictes mor

Jeg er rask, Dicte er rask og min mor er blevet erklæret rask!!! Juhu... Det er fantastisk. Og vi har netop puttet Dicte helt uden der var den mindste form for gråd, det er skønt, så nu er der dømt kæreste-hygge-aften... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Vingummien

Ej hvor skønt

Anmeld

31. marts 2011

TbCp

Nejjj hvor er det godt! Især det med din mor er da helt fantastisk!

Anmeld

31. marts 2011

Dictes mor

TbCp skriver:

Nejjj hvor er det godt! Især det med din mor er da helt fantastisk!

Det er nemlig lige det det er... Det er sådan cirka dagens og årets nyhed! Det er helt vildt dejligt.

Anmeld

31. marts 2011

msax

jeg ELSKER jubel indlæg... og jeg ELSKER når folk er raske...

nyd kæreste aftenen - så vil jeg gribe støvsugeren inden nullermændende angriber mig...

Anmeld

31. marts 2011

anna-jonas

Ida har spredt god karma i sengen....................det er nok derfor hun bare puttede med det samme..........Måske spillede det også ind, at hun kun sov 1 time til middag den lille bandit.

Fik i købt planter, eller var Dicte for træt??

Endnu engang tillykke med din mor..................det var en utrolig glædelig nyhed.

Anmeld

31. marts 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Ida har spredt god karma i sengen....................det er nok derfor hun bare puttede med det samme..........Måske spillede det også ind, at hun kun sov 1 time til middag den lille bandit.

Fik i købt planter, eller var Dicte for træt??

Endnu engang tillykke med din mor..................det var en utrolig glædelig nyhed.

Der må have været karma i sengen ja, ikke at der bliver det i vores, for Per besluttede, at der var et program på Discovery Science, som han ikke kunne leve ude, så så meget for hyggelige kæreste aften, hmmm Ja ja, det er også helt okay. Du kan tro, at vi fik købt planter, og Dicte var jublende glad, og det var hun faktisk helt til hun krøb under dynerne kl. lidt i 20 Dejligt. Og tak for et hyggeligt besøg idag.

Anmeld

31. marts 2011

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Jeg er rask, Dicte er rask og min mor er blevet erklæret rask!!! Juhu... Det er fantastisk. Og vi har netop puttet Dicte helt uden der var den mindste form for gråd, det er skønt, så nu er der dømt kæreste-hygge-aften... 

Skøøøøønt!!!! - Så kan man virkelig mærke at man LEVER igen, ikk!?!

Anmeld

31. marts 2011

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Skøøøøønt!!!! - Så kan man virkelig mærke at man LEVER igen, ikk!?!

Det er nemlig lige det man kan det er bare fantastisk

Anmeld

1. april 2011

sarahb

JUHUUUUUUU... Bedre kan det da ikke blive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.