sovetid hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

britt

hey piger.

vi har en datter på 6 måneder, hun er møj træt når klokken er 19.30, men er lidt i tvivl om det er for tidligt at komme i seng i en alder af 6 måneder, fordi hun vågner allerede ved 01.00 tiden og vil spise igen selvom hun får aftensmad kl 18.00 og flaske kl 19.00.

synes bare snart at hun er ved at nå den alder hvor hun burde sove nogle flere timer i streg uden mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Hansen97

Syntes det er en passende tid Måske hun skal fodres mere af i løbet af dagen??

Mie kom også i seng ved 19-20-tiden og sov til kl. 6-7. Hun fik vælling i natflasken og masser af mad dagen igennem...

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Biver hun ordenligt mæt? Kunne godt tyde på hun måske når at blive for træt også ikke spiser sig 100% mæt..

Vi putter L, hun er godt nok kun 3 mdr, mellem 18.30 og 19.30 og hun sover gerne til ved en 4 tiden Vi foder af så det passer med min. en time fra mad til seng.. Ved ikke om det kunne hjælpe?

Vi blev rådet til at give mad så det passed med en lille time i mellem og fra dag 1 vi gjorde det sov hun dobbelt så lang tid..

Anmeld

31. marts 2011

Tulle28

britt skriver:

hey piger.

vi har en datter på 6 måneder, hun er møj træt når klokken er 19.30, men er lidt i tvivl om det er for tidligt at komme i seng i en alder af 6 måneder, fordi hun vågner allerede ved 01.00 tiden og vil spise igen selvom hun får aftensmad kl 18.00 og flaske kl 19.00.

synes bare snart at hun er ved at nå den alder hvor hun burde sove nogle flere timer i streg uden mad.

Tror det er meget almindeligt i den alder. Min datter er 1 år og er først lige begyndt at sove igennem.

Anmeld

31. marts 2011

Palaja

Min datter på 7 mdr kommer i seng ved 19.30 tiden. Det er først inden for de sidst par uger hun er begundt at sove igennem, før vågnede hun en gang midt på natten og fik mad. 

Hun får aftensmad halv 6-6 og natflaske inden hun bliver puttet...

Anmeld

31. marts 2011

Nadia&Daniel

britt skriver:

hey piger.

Laura er 5 mdr. (25-10-10)

Hun får grøntsagsmos kl. 19

Nattøj på bagefter

Natflske med mme (230 ml.)

og så godnat.. Og godmorgen kl. 6.30

Anmeld

31. marts 2011

britt

ok tak for svar, ville bare ønske at hun snart begynder at sove igennem.

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

britt skriver:

hey piger.

Da mine var 6 mdr. kom de i seng halv 7- 7.
Så var de simpelhen færdige.
Og sov til næste morgen omkring kl 6.
Men de fik også grød, mos og den slags dagen igennem, og så havde de en flaske kamillete i sengen, som de kunne få sig en tår af om natten

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. marts 2011

Lisbeth85

Jeg synes det er et fint tidspunkt. Min søn er lidt over 5 mdr. og er blevet puttet mellem 19.30-20.00 de sidste par måneder. Det er ren rutine her, og han vågner af og til også lidt tidligt, men så får han sutten og jeg siger 'godnat skat, vi skal sove'. Han er nemlig ikke sulten. Han vågner ved 5 tiden og får lidt at spise som regel og så sover han til kl. 7 ca. Andre gange vågner han 6.30 uden mad om natten. Det er meget forskelligt. Men er din pige træt kl. 19.30, så skal man ikke trække den overhovedet. Hun skal i seng, når hun fortæller dig, at hun er træt

Anmeld

31. marts 2011

2babygirls

britt skriver:

hey piger.

Madeleine bliver 6 mdr d. 10 april, og hun har i laaaaang tid kommet i seng mellem 18 og 19 og sover så til næste morgen kl 7.

Måske hun skulle have flasken lige senere på aftenen, så hun er mæt nok til hele natten?

Vi vækker musen kl 22 og giver hende en flaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.