Udebleven menstruation - negativ test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.190 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2011

MichelleAstrid

Hej alle!

Håber lidt på at kunne få lidt hjælp her! 

Jeg er gået ca. to uger over tiden, tog en test i går - den var negativ! Ringer i al hast til lægen, som siger, at når jeg har taget en negativ test, kan jeg jo ikke være gravid! Der er ikke andet at gøre end at tage en test en gang om ugen, indtil menstruationen kommer. Nå, tænker jeg - synes det lyder meget underligt! Herhjemme går vi jo og er ved at blive skøre over ikke at vide noget!

Nogen erfaringer??

/Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

serinasmor

Jeg sprang engang én helt over ... uden graviditet overhovedet ... bekymringer, stress og undren over hvor den bliver af kan sagtens få kroppen til at udskyde det

Anmeld

1. april 2011

Chr-Hei

Jeg spreng også en måned over da jeg blev gravid ... Men nåede ikke få min mens efterfølgende inden jeg havde positiv test.. Så det nok bare med teste regelmæssig.. Men ja man bliver skør..

Anmeld

1. april 2011

AWO

Menstruationen kan være udeblevet pga. stress, sygdom, eller andre ting - men du kan altså også godt være gravid.

Jeg fik min graviditet bekræftet hos lægen efter 3 uger uden mens. Inden da havde jeg taget en del teste, den seneste efter godt to uger, og alle havde været negative.

Og jeg var ved at gå til til sidst! Jeg fik slet ikke testet i ugen op til lægebesøget, fordi jeg simpelthen var så bange for at blive skuffet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.