Heks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Klitgaard

Jeg har lige været en sådan en heks , min mand har hjulpet en kammerat med noget arbejde i weekenden så vennen havde inviteret ham og de andre der havde hjulpet ud at spise i aften. og vi har bare pisse travlt herhjemme i tiden men da min mand spurgte mig om det kunne passe ind i "programmet "sagde jeg at den kunne det da nemt men her da han tog afsted var jeg pisse sur og synes også det var lidt snyd da jeg også trænger til at komme lidt ud (han var også til herre aften i weekenden)

På onsdag skal Emilie have mandler og polypper fjernet er sikker på det bliver så godt til hende men jeg frygter det også og det fylder så meget i mig.

På mandag bliver min lille bassemand 4 år og vi får besøg af 16 børnehavebørn og jeg er ved at få stress over det huset trænger så meget til den helt store rengøring jeg skal have bagt og handlet vi skal ud og låne borde og stole jeg er på job hele dagen i morgen og lørdag skal vi til fødselsdag HELE dagen. og på mandag når de kommer er jeg alene kennet møder kl 6 om morgen. det er jeg så træt af også for fødselsdagsbarnets skyld men sådan bliver det nød til at værre da kennet bliver nød til at bruge sine sidste feriedage på Emilie hun skal jo værre sygemeldt i 14 dage men jeg når det vel det gør man jo næsten altid .

Igår var jeg til forældre samtale ang Emilie hun går i 1 klasse der var faktisk kun godt at sige både socialt og fagligt jeg blev næsten helt flov . hun læser bare derud også nye bøger hun ikke har set før lige før sad hun og læste for oskar

Nå må vel hellere igang med programmet har også 2 fyldte vasketøjskurve der venter på mig

Knus Rikke brokøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

TbCp

Puha bliver da helt stresset bare af at læse alt det i skal nå

Og kender godt det der med at man siger "jooo fint fint tag du bare afsted"... imens man bare er rasende og synes det hele er skide uretfærdigt

Håber i kommer igennem det hele uden alt for meget stress

Anmeld

31. marts 2011

Skouboe

Oiii, hvor jeg også bare kender det...

Og i virkeligheden er det jo ikke fordi man ikke under dem det, men fordi man er totalt misundelig...

Anmeld

2. april 2011

Klitgaard

TbCp skriver:

Puha bliver da helt stresset bare af at læse alt det i skal nå

Og kender godt det der med at man siger "jooo fint fint tag du bare afsted"... imens man bare er rasende og synes det hele er skide uretfærdigt

Håber i kommer igennem det hele uden alt for meget stress

Ja håber også vi når det her til middag skal vi til 40 års fødselsdag. men vi nåede da en del igår efter jeg havde fået et hys anfald blev min kære mand rigtig flittig. Men jeg ved da godt hvad jeg skal lave i morgen

Anmeld

2. april 2011

Klitgaard

Skouboe skriver:

Oiii, hvor jeg også bare kender det...

Og i virkeligheden er det jo ikke fordi man ikke under dem det, men fordi man er totalt misundelig...

Jamen det er jo det det er man vil jo gerne selv afsted. jeg er bare ikke så god til at komme afsted da synes det er så meget herhjemme jeg skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.