Jeg har lige været en sådan en heks , min mand har hjulpet en kammerat med noget arbejde i weekenden så vennen havde inviteret ham og de andre der havde hjulpet ud at spise i aften. og vi har bare pisse travlt herhjemme i tiden men da min mand spurgte mig om det kunne passe ind i "programmet "sagde jeg at den kunne det da nemt men her da han tog afsted var jeg pisse sur og synes også det var lidt snyd da jeg også trænger til at komme lidt ud (han var også til herre aften i weekenden)
På onsdag skal Emilie have mandler og polypper fjernet er sikker på det bliver så godt til hende men jeg frygter det også og det fylder så meget i mig.
På mandag bliver min lille bassemand 4 år og vi får besøg af 16 børnehavebørn og jeg er ved at få stress over det huset trænger så meget til den helt store rengøring jeg skal have bagt og handlet vi skal ud og låne borde og stole jeg er på job hele dagen i morgen og lørdag skal vi til fødselsdag HELE dagen. og på mandag når de kommer er jeg alene kennet møder kl 6 om morgen. det er jeg så træt af også for fødselsdagsbarnets skyld men sådan bliver det nød til at værre da kennet bliver nød til at bruge sine sidste feriedage på Emilie hun skal jo værre sygemeldt i 14 dage
men jeg når det vel det gør man jo næsten altid .
Igår var jeg til forældre samtale ang Emilie hun går i 1 klasse der var faktisk kun godt at sige både socialt og fagligt jeg blev næsten helt flov . hun læser bare derud også nye bøger hun ikke har set før lige før sad hun og læste for oskar 
Nå må vel hellere igang med programmet har også 2 fyldte vasketøjskurve der venter på mig
Knus Rikke brokøre
Anmeld