molo softshell jakke str 92 - sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2011

Lady Marion <3

Ej undskyld , men sælger du de ting vidre på trendsale som du køber billigt her og så alle de ting du køber billigt på trendsale sælger du her ??  Har undret mig du køber og sælger så meget , selv ting din søn burde kunne passe ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

ok vildt nok du har jo lige købt den...

Men så tjente du da også lidt på den

Det vil jeg ikke byde over , da du jo kun gav 130 for den

Jeg ga' 148 - men okay. Og ja, det er da fedt at tjene på det

Den var for lille i str da jeg fik den - synes den svare til en 86(hummel heldragten)

Anmeld

31. marts 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Ej undskyld , men sælger du de ting vidre på trendsale som du køber billigt her og så alle de ting du køber billigt på trendsale sælger du her ??  Har undret mig du køber og sælger så meget , selv ting din søn burde kunne passe ,,

Hold da op !

Jeg købte en hummel fleec heldragt herinde for ikke særlig lang tid siden - og den var for lille da jeg fik den. Så satte den til salg på trendsales - og der var en som byd 160 + porto - det er da dumt at sige nej til!? og det er så kun 30 kr ekstra synes jeg nu ikke man kan kalde at tjene på...

Og - jeg køber meget sjældent brugte ting så nej.

Jeps - jeg sælger meget min søn kan passe.. Da jeg har alt for meget tøj til ham som han aldrig bruger..

Anmeld

31. marts 2011

bullerbassen

Uh ha det var ikke meningen jeg ville starte en debat.

Jeg undrede mig bare over du sælger den så kort tid efter, da jeg jo virkelig gerne ville have den dragt

Anmeld

31. marts 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

Uh ha det var ikke meningen jeg ville starte en debat.

Jeg undrede mig bare over du sælger den så kort tid efter, da jeg jo virkelig gerne ville have den dragt

pyt med det..

ærveligt at man skal blive mistænkt.. da stort set alle mine ting er købt fra ny..

Anmeld

31. marts 2011

bullerbassen

CamillaRH skriver:

pyt med det..

ærveligt at man skal blive mistænkt.. da stort set alle mine ting er købt fra ny..

SORRY

Anmeld

31. marts 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

SORRY

det er da lige meget

er da ligeglad med hendes mening - hun ved jo ikke hvad hun snakker om, men gætter bare .. det fiiint..

knus

Anmeld

31. marts 2011

MaliksMor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.