Uhh, uhh - i dag 37+0 og må derfor føde hjemme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Line Højdal

Hej hjemmefødere...

Ville bare lige dele min glæde med jer. Jeg er i dag 37+0 og må derfor gerne føde hjemme hvis fødslen går igang!

Jeg venter mit første barn og regner derfor med at der nok lige går lidt tid, men er bare lykkelig for at jeg (hvis lillemanden ellers kommer inden for de næste 5 uger) får min ønske hjemme-fødsel!!

Alt er klart - håndklæder, lagner, bassin osv. står klar til når slaget skal stå, der er mad i fryseren og jeg er bare mentalt KLAR!!!

Jeg har ikke haft nogen egentlige tegn på at der er noget op over, men har i en lille uges tid nu haft tiltagende plukveer og om natten en "murren" i underlivet lidt ligesom menstruationssmerter... så jeg tror da kroppen er ved at forberede sig

Nå men ja- der går jo nok lige et par uger inden der sker noget - men jeg ville bare lige dele min glæde over at nå denne milepæl med jer!!

Line, der glæder sig helt vildt til hjemmefødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Corn

Åhhh det er en stor dag, at nå 37+0...

Stort tillykke.

Og kom så baby

Jeg er dybt misundelig... Ring hvis jeg skal føde for dig

Anmeld

1. april 2011

ulleby

Hvor er det stort af dig og vælge hjemmefødslen når det er første gang - glæder mig til at hører ALT om det

Kan godt forstå du glæder dig - tålmodighed er ikke det vi har mest af her til sidste

Mht. menstruatations smerter har jeg også dem flere gange i løbet af dagen, men mon det er tegn på vi er ved at være klar?

Rigtig god fornøjelse og held og lykke her fra

Anmeld

1. april 2011

Kruse90

weee
Og rigtigt god fødsel når du når dertil

Anmeld

1. april 2011

Line Højdal

Tak skal i have

Jeg glæder mig bare så meget og ved bare at hjemmefødsel er det helt rigtige for mig (og min mand)...

Jeg regner sådan set ikke med at der sker noget sådan lige rundt om hjørnet, men jeg er da slet slet ikke i tvivl om at kroppen forbereder sig... Jeg har nærmest konstant plukveer - det føles som én meget meget lang ve, og min livmoder er bare knald hård. Jeg ved at musklen burde slappe af engang imellem, men det registrerer jeg kun få gange... Så jeg regner med at have en top trænet og stærk livmoder, når jeg når til fødslen

Ellers forsøger jeg bare så vidt muligt at nyde dagene og få slappet godt og grundigt af, så jeg er frisk når jeg skal hilse på lillemanden
Selvom du har HELT ret Ulleby - tålmodighed er der ikke meget af længere

Macabb - jeg tror jeg napper fødslen selv... Glæder mig faktisk!!

til jer alle, Line

Anmeld

18. april 2011

Mi

Uha hvor spændende  Har også selv født hjemme. Hvordan går det, er der sket noget endnu?

Anmeld

18. april 2011

Line Højdal

Mi skriver:

Uha hvor spændende  Har også selv født hjemme. Hvordan går det, er der sket noget endnu?

Nej der er desværre ikke sket noget endnu - den lille lømmel lader vente på sig

Men jeg har også først termin på torsdag d. 21. og det er mit første barn - så jeg har da indstillet mig på at jeg nok skal gå lidt over termin... Selvom vi er 100% klar til at tage imod supermanden

Skal nok skrive lidt herinde, når jeg forhåbentlig har haft en fantastisk hjemmefødsel!!

Line

Anmeld

18. april 2011

Corn

Pipkukkeren skriver:

Nej der er desværre ikke sket noget endnu - den lille lømmel lader vente på sig

Men jeg har også først termin på torsdag d. 21. og det er mit første barn - så jeg har da indstillet mig på at jeg nok skal gå lidt over termin... Selvom vi er 100% klar til at tage imod supermanden

Skal nok skrive lidt herinde, når jeg forhåbentlig har haft en fantastisk hjemmefødsel!!

Line

vi venter spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.