Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risengrød - ungerne elsker det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Risengrød - ungerne elsker det
Havde det også i tankerne her... Elsker risengrød.. Smager fantastisk...
helstegt kylling m. pasta og sikkert noget hj. lavet dress.
Kylling med frisk pasta, broccoli og hjemmelavet svampesovs
Nam nam!
Jeg ved et faktisk ikke... Vi skal nemlig ud til farmor og farfar og spise Men imorgen står den på fiksedeller med hjemmelavde fritter og råkost
Jeg skal ind til Herning og have købt en cykel til Mark, efter jeg har været ved fys. Så vi nupper os noget at spise i Herning. Dejligt nemt
I mit hæfte står der:Groft pasta med blandet salat, solsikkekerner og friske grøntsager.
MoarJ skriver: Her vil jeg lave noget kødssovs med majs, peberfrugter og hakkede tomater i.... Koge noget pasta, derefter smide det i et pad, og til sidst drysse revet ost henover og i ovnen for en kort stund... Vi fik ikk vores frugtsalat igår - Så den skal laves i dag og spises i aften... Mmm.... Hvad skal der på bordet ved Jer?
Her vil jeg lave noget kødssovs med majs, peberfrugter og hakkede tomater i.... Koge noget pasta, derefter smide det i et pad, og til sidst drysse revet ost henover og i ovnen for en kort stund...
Vi fik ikk vores frugtsalat igår - Så den skal laves i dag og spises i aften... Mmm....
Hvad skal der på bordet ved Jer?
http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Sammenkogt+ret+med+gr%C3%B8n+mos.opskrift?0=10266&11=0,3600 - Denne her og så en hjemmebagt æbletærte til dessert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128