Sushi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Stéphanie

Hej i skønne piger.

Er der nogen er jer der ved om det er okay at spise sushi når man er gravid? Har den vildeste lyst og sushi, og fristelsen for at få det er meget stor når der er mindre en 1km ned til restaurenten(staves??) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

linefun

Det kan man sagtens - du skal bare holde dig fra store mængder rovfisk (fx. tun)
Se også anbefalingerne her:
http://www.2gangeomugen.dk/index.php?id=276

Og det gode ved sushi er, at der findes andre lækre alternativer, hvis du helt vil undgå rovfisk..

Uh, det lyder lækkert - god fornøjelse

Line

Anmeld

31. marts 2011

Stine Raaholt

uhhh, elsker sushi og spiser det også selvom jeg er gravid... dog ikke så tit - det afgør pengepungen, for det er knagme dyrt

men lækkert er det og helt ok, selvom man er gravid... det skal jo fryses ned inden, når det bruges i sushi, så det skulle være ok - bare man ikke overdriver...

og rigtigt med store rovfisk, men man spiser faktisk ikke så vanvittig store mængder fisk, når man får sushi - så jeg tror ikke det gør så meget...

velbekomme

mums Stine

Anmeld

31. marts 2011

Stine Raaholt

linefun skriver:

Det kan man sagtens - du skal bare holde dig fra store mængder rovfisk (fx. tun)

Og det gode ved sushi er, at der findes andre lækre alternativer, hvis du helt vil undgå rovfisk..

Line

tak for link - god info

Anmeld

31. marts 2011

linefun

Stine Raaholt skriver:

tak for link - god info

Så lidt

Anmeld

31. marts 2011

Stéphanie

linefun skriver:

Line

Tusind tak for link og info 

Det endte dog ikke med sushi dag, da kæresten havde bestilt biografbilletter, men tager revance i morgen 

Anmeld

31. marts 2011

Stéphanie

Stine Raaholt skriver:

uhhh, elsker sushi og spiser det også selvom jeg er gravid... dog ikke så tit - det afgør pengepungen, for det er knagme dyrt

men lækkert er det og helt ok, selvom man er gravid... det skal jo fryses ned inden, når det bruges i sushi, så det skulle være ok - bare man ikke overdriver...

og rigtigt med store rovfisk, men man spiser faktisk ikke så vanvittig store mængder fisk, når man får sushi - så jeg tror ikke det gør så meget...

velbekomme

mums Stine

Se der lærte jeg jo så noget nyt Tak for info!

Ja det er rigtig dyrt, men vi har besluttet at de penge vi har fået tilbage i skat skal der hygges for, så de går bl.a til sushi, så nu glæder jeg mig til i morgen hvor det er det menuen står på

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Æij, nu så jeg den her tråd og fik lyst til sushi? Hvorfor er det vi sagde ja tak til en større lejlighed udenfor centrum, i stedet for at beholde den lille vi havde? Den lå tæt på en god sushi take-away

Nå, det må vente.. Men jeg kunne dælme godt spise et stykke eller 10

Anmeld

11. april 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Æij, nu så jeg den her tråd og fik lyst til sushi? Hvorfor er det vi sagde ja tak til en større lejlighed udenfor centrum, i stedet for at beholde den lille vi havde? Den lå tæt på en god sushi take-away

Nå, det må vente.. Men jeg kunne dælme godt spise et stykke eller 10

Der er virkelig heller ikke noget bedre end sushi. Hmm, ja der er jo fordele og ulemper ved alt, tror nu aldrig jeg skiller mig af med den her lejlighed, netop fordi den ligger så tæt på ALT (specielt alle de gode spisesteder)

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Vi er som sådan ikke flyttet langt væk, der er bare for langt til jeg gider (læs orker) at gå Vi fik 20kvm + altan for den samme pris, ved at flytte til udkanten a byen. 

Men ja, mine impulsive spiselyster har det lidt sværere med at bo heroppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.