Har ikke fået mens endnu :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Sidsel91

Jeg har stadig ikke fået mens hvilket jo er en god ting tog en test igår aftes som var negativ , men den blev ikke taget under optimale forhold . Venter til søndag med at tage en test og håber ikke mens er kommet inden det kunne være SÅ fantastisk at stå med en positiv test nu for vi er ved at renovere vores stue og køkken så kunne april ikke blive mere fantastisk håber håber håber !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Frøken J.

Sidsel91 skriver:

Jeg har stadig ikke fået mens hvilket jo er en god ting tog en test igår aftes som var negativ , men den blev ikke taget under optimale forhold . Venter til søndag med at tage en test og håber ikke mens er kommet inden det kunne være SÅ fantastisk at stå med en positiv test nu for vi er ved at renovere vores stue og køkken så kunne april ikke blive mere fantastisk håber håber håber !

Dejligt! Hvornår skulle du have haft mens? Det kan jo være du danner HCG lidt langsomt jo, så du først kan teste positiv om nogle dage 

Anmeld

31. marts 2011

Sidsel91

Jamen skulle have haft mens igår eller forgårs men jeg mistede den 28. Februar , så ved ikke om min cyklus er skubbet eller om det faktisk kunne være vi var så heldige at det er sket lige efter igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.