Read the baby, not the books.
Hej folkens.
Jeg mener på ingen måde noget ondt med dette indlæg....
Men jeg har lagt mærke til at der er født to babyer i 2. kvartal, hvor lykkelige mødre stolt har fortalt om deres lille nyfødte, og jeg er super glad på deres vejne! det er slet ikke det...
Men hør børn der er født i Marts måned egentlig ikke til i 1. kvartal's gruppen?
Jeg læste på Wikipedia om hvad et kvartal er for noget (link) og der står der at et års kvartal er en inddeling på 4 som ser således ud:
1. Kvartal Januar, Februar, Marts
2. Kvartal April, Maj, Juni
3. Kvartal Juli, August, September
4. Kvartal Oktober, November, December
Så derfor er det vel logisk at Folk med termin i Marts høre til i 1. Kvartal's gruppen? eller er der noget der er gået min næse forbi?
Den eneste grund til jeg studser over det er nok lidt at jeg har så mange hormoner i kroppen lige nu, så der skal ikke så meget til før jeg reagere på småting, men når der begynder at dukke babyer op i min kvartal gruppe, går jeg i panik, da jeg først havde sat mig for at de kom i April, men det er jo super lækkert der kommer små velskabte og perfekte babyer til verden!
Håber ikke i misforstår mig, jeg er bare ekstremt nysgerrig og holder meget af orden lige i øjeblikket.....
-Skovrup
Anmeld