AnneBJ har født! Velkommen til livet Felix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Multebær

AnneBJ har kl. 7.42 født Felix. Alt gik fint.

Hurra Hurra 

Stort tillykke

Hun vender tilbage med flere informationer senere. Vi venter spændt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

piadas

NEEEEEJ, HVOR VILDT!

Han var længe ventet!

HURRA HURRA HURRA!

Jubiiii og alt det der!

Nøj, jeg glæder mig til FB og billeder! Så virkede hindeløsningen nok!

Stort tillykke, Anne! Så nåede du det lige præcis, så du ikke blev smidt ud af kvartalet!

Ps. God fødselsdag forresten 310311!

Anmeld

31. marts 2011

Line Højdal

Ihhh hvor FEDT...!!

STORT TILLYKKE ANNE!!!

Tillykke med den lille Felix, hvor er det bare dejligt at han endelig kom ud til jer - og så endda at du nåede det inden for 1. kvartal

Jeg glæder mig til fb og billeder... Ihh altså - kæmpe stort tillykke!!

Line fra 2. kvartal, der kun er en lille bitte smule misundelig på alle jer der har fået jeres baby-guld!!

Anmeld

31. marts 2011

Sofia

IHH jeg har også lige set det på facebook- kæmpe tillykke til Anne og Jørn, og hvor er Felix bare et sødt navn, ham glæder jeg mig godt nok til at høre mere om

Anmeld

31. marts 2011

Kit

Stort tillykke Hvor er det sjovt, at han trækker den til allersidste dag i 1. kvartal. Dejligt at du stadig er i "vores" gruppe rent dato-mæssigt

Glæder mig sindssygt til FB og billeder.

Kit

Anmeld

31. marts 2011

Lilje82

WUUUHOOOOO!!!!!

Selvom jeg er ny på denne side, såååå har jeg nærmest bidt negle af spænding de sidste dage og konstant luret om ikke snart der var sket noget....

KÆMPE STORT TILLYKKE MED DIN SKØNNE FELIX ANNE

Anmeld

31. marts 2011

blomst84

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE  så nåede hun det lige i 1. kvartal  velkommen til verden lille Felix

Anmeld

31. marts 2011

Lene76

jubiiii så kom han endelig ud  Stort tillykke med Felix..... glæder mig til at se billeder og høre mere om det hele håber i alle har det godt.

Marco2 og jeg talte lige om det idag at nu måtte hun da snart føde også var det sket hehe....... 

Anmeld

31. marts 2011

Angelspot

Weeeeeeeeeeeeeeee, stort tillykke Anne, hvor er det dejligt at det ENDELIG blev din tur

Glæder mig SÅ meget til fb og billeder

Anmeld

31. marts 2011

Marco2

Stooort tillykke Anne. Han var længe ventet og forstår at trække den til allersidst. 

Men sikke en sniger at lave. Du LOVEDE ikke at lave en sniger, din bandit!! Jeg havde regnet med opdateringer fra første murren til afgangen til fødegangen!! 

Glæder mig til FB og billeder, og håber da også at komme til at se dejlige Felix irl.

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.