Briller til baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.271 visninger
32 svar
3 synes godt om
31. marts 2011

katja26

Dion er 12 uger gammel og skal ha briller

nogen som ved hvor de har de pæneste og bedste briller hene? er helt på herrens mark da hverken mig eller faren bruger briller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Maja_4000

Jeg kan desværre ikke hjælpe ..

Men jeg tænkte på , hvordan finder man ud af at baby skal have briller ?  

Anmeld

31. marts 2011

katja26

Maja_4000 skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe ..

Men jeg tænkte på , hvordan finder man ud af at baby skal have briller ?  

Jeg fik en henvisning til øjenlægen på glostrup hospital fordi han ikk ku få øjenkontakt og kun fokuserede med et øje af gangen og skelede lidt og de fandt så ud af at han er meget langsynet og ser meget dårligt

Anmeld

31. marts 2011

Maja_4000

katja26 skriver:

Jeg fik en henvisning til øjenlægen på glostrup hospital fordi han ikk ku få øjenkontakt og kun fokuserede med et øje af gangen og skelede lidt og de fandt så ud af at han er meget langsynet og ser meget dårligt

Nååårh .. Okay (:

Håber der er nogle kloge herinde som kan hjælpe dig 

Anmeld

31. marts 2011

katja26

Maja_4000 skriver:

Nååårh .. Okay (:

Håber der er nogle kloge herinde som kan hjælpe dig 

Ja det håber jeg osse

Anmeld

31. marts 2011

Giraffen

katja26 skriver:

nogen som ved hvor de har de pæneste og bedste briller hene? er helt på herrens mark da hverken mig eller faren bruger briller

Jeg ville ta en strøgtur og gå samtlige brillebutikker igennem.

Jeg har selv brugt briller/linser siden jeg var 10 og det er vigtigt at finde en butik hvor man er tryg og ka li at være - og så kan man jo se hvad de har af udvalg osv.

Ofte har nogle butikker familiefokus med maaange briller til børn, hvor andre er mere modefikserede og har knap så meget.

Og i forhold til synestjek hos optikeren er det også rart at finde et sted man kan lide at være og som måske ikke ligger flere 100 km væk

Men som sagt - jeg mener langt de fleste brillebutikker har individuelle ejere så det er med at komme ud i den enkelte butik og finde den der passer til en held og lykke med det

Anmeld

31. marts 2011

Giraffen

katja26 skriver:

jeg faldt også lige over dette indlæg:

https://www.baby.dk/debat/86817pi1/boernerelateret/andre-der-har-boern-med-briller.aspx

kan være der er nogle med gode råd

Anmeld

31. marts 2011

Valle81

katja26 skriver:

Heysa,

Jeg må melde pas på området - men prøv at kontakte profilen Drømmer herinde fra:0)

Tror dette er link til hendes profil:

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6886

Hendes søn fik meget tidligt også briller - måske hun kan hjælpe dig lidt:0)

´Christina

Anmeld

15. april 2011

katja26

Så fik min lille guldklump sine briller ihh hvor blev han glad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

Nåååhhhh..................hvor er han sød?? Hvor fandt du brillerne henne?? Er din søn tilmeldt synsregisteret??

Vores pige er temmeligt svagtseende, men kan ikke få gavn af briller, da hendes synskade er p.g.a en hjerneskade. Men vi er tilmeldt synsregisteret, og har en synskonsulent tilkoblet, og har været på kursus på synscenter Refnæs i Kalundborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.