jeg kan godt huske det, syntes det var så synd for farmand. og han var også meget ked af det. nu er der bare lige det jeg kan ikke huske hvad vi gjorde, og om vi gjorde noget 
men vi havde/ har den aftale at vi hver har en dag i weekenden hvor vi kan sove længe. så eks lørdag stod far op med M og såd sov mor længe end til at M skulle have mad. og de stunder de har om morgen i weekenderne er bare guld vær for dem begge.
jeg tror at du skal prøve og gå i et andet rum så den bette ikke kan se dig. så han er nød til at bruge far.
også er det far der skal være med til alt så må i bade ham når far er kommet hjem og far og ham skal gå ture alene. så alt den tid at far er hjemme skal han bruge på sin søn. ligge på gulvet og lege og pusle med ham.
her hjemme er det dersværre mig der ikke kan bruge hvis far er i nærheden. men jeg har snart vende mig til det da det har stået på siden han var et halvt år og han er nu 2,4 ;-)
men ellers skal du huske på at baby har hørt/mærket dig i 9 mdr farmand skal vi først til at lære og kende nu, og det tager tid, cdet kan du vel også se med bedste forældrene :-D
Anmeld