Så kom datoen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

ulleby

Men desværre de damer så forbliver det en hemmelighed - vi ønsker at det er en overraskelse som alle andre fødsler Og da jeg kender nogle her inde privat så...

Så i må vente - men kan røbe så meget at jeg er 37+0 omkring påske så der kommer de ud.

Men hvor er det dog en mærklig fornemmelse at vide den og den dato får man 2 børn.... puhaaaa.... Spændende, skræmmende, stort og total ubeskriveligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

otlitrom

Fedt at I holder det hemmeligt, det kan jeg godt forstå! Jeg kan bide mig selv i tungen over at folk kender min termin, men altså.. Sådan er de nu engang

Det må være specielt at vide, at lige præcis dén dag kommer de. Og ja, at der så er to også..

Det bliver rigtig spændende!!

Påske er en god tid at have fødselsdag! Jeg er født skærtorsdag, men for 26 år siden lå den d. 4. april.. Så den ligger noget senere i år. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid synes det er rart at være født på en påskedag.. Egentlig mærkeligt!

Glæder mig til at se jeres piger

Anmeld

31. marts 2011

Tanja84

Ååååhhh... hvor fantastisk søde

Kan så tydeligt huske følelsen, da vi havde fået datoen for igangsættelse med Emma. Det var som du selv siger, ubeskriveligt fantastisk og skræmmende på samme tid.

Men hvor SNYYYYYYDDDD at vi ikke må få datoen, men også forståeligt nok

Glæder mig så meget til at billeder af de to damer - og nu er der slet ikke så længe til igen

Anmeld

31. marts 2011

Tanja1234

Hvor må det være spændende og skønt at vide hvornår man skal være klar til et helt nyt liv..

Vores læger er endnu ikke blevet enige om det skal være den ene eller den anden dag, før eller efter påske, så vi må vente lidt endnu før vi får besked.

Held og lykke med det hele - og synes forresten det er en fed ide at holde datoen hemmelig...

Anmeld

31. marts 2011

Mette 28

Ihh hvor spændende, skal selv have kejsersnit omkring påske, ret spændende om vi rammer samme dato... Vi har heller ikke afsløret datoen for ret mange, min søster skal dog med så hende og hendes mand kender den, og så falder det på hans fødselsdag... Men ihh så vildt man kender en dato hvor det senest er...

Anmeld

31. marts 2011

Line Højdal

Ihh altså hvor er det spændende... hvor må det bare være vildt at skulle have to - dobbelt lykke

Kan godt forstå i holder datoen hemmelig.. Lidt spænding skal man da have lov at have, selvom fødslen er planlagt

Det bliver så stort... jeg skal jo også selv have et lille påske-barn (er sat til den 21. april) - så det bliver sjov at se hvem af os der først får baby-guldet i armene... Jeg gad dog virkelig godt have en dato - for nøøøj hver er jeg bare allerede utålmodig

Glæder mig til at høre mere om fødslen og selvfølgelig se de lækre damer

Line

Anmeld

31. marts 2011

ulleby

Tak for jeres søde ord

Men hvem ved om de damer selv tager styringen og vil ud endnu tidligere - men os som forældre kan jeg intet garantere hi hi

Det at ahve en dato er simpelthen så mærkeligt og vildt surealistisk at skulle forholde sig til - fra den dag af ændres dit liv total

Glæder mig til at dele vores damer med jer

Anmeld

31. marts 2011

mullesmith2

Det bliver bare skide godt, men du ved jo heller ikke om de kunne finde på at komme et par dage før planlagt. det håbede jeg sådan på at mine gjorde men næh nej og øv for det, for jeg havde også ønsket at jeg ikke havde sagt hvornår det skulle være.

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Hvordan lokker man datoen ud af dig? Jeg skal se billeder af prinsesserne.

Anmeld

11. april 2011

Kløver

ulleby skriver:

Men desværre de damer så forbliver det en hemmelighed - vi ønsker at det er en overraskelse som alle andre fødsler Og da jeg kender nogle her inde privat så...

Så i må vente - men kan røbe så meget at jeg er 37+0 omkring påske så der kommer de ud.

Men hvor er det dog en mærklig fornemmelse at vide den og den dato får man 2 børn.... puhaaaa.... Spændende, skræmmende, stort og total ubeskriveligt

ihhh hvor er det spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.