Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:Eva skriver:Jeg smørrer og børnene er tit med til at vælge og spise en enkel mad imens...Knus Eva...som ligger i sengen og nyder roen, med en lille Konrad vågen...tre stk. madpakker er smurt og alt er pakket og lagt frem til i morgen...Tak Eva... Det får mig så lige til at slukke ned nu og komme i gang.. Jeg må skynde mig for vil ligge i min seng kl. 22... Nat nat herfra...majbritt var da ikke min mening at stresse med dig... Åhhhh er jo alene om at få børnene gjort færdige imorgen og få sendt dem afsted med taxi og alexander med mormor og morfar... Og jeg selv får 5 dagplejebørn ind af døren...MajbrittJa, jeg er også alene med at få tre børn og mig selv ud af døren....glæder mig allerede til weekend...Knus..
twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:Eva skriver:Jeg smørrer og børnene er tit med til at vælge og spise en enkel mad imens...Knus Eva...som ligger i sengen og nyder roen, med en lille Konrad vågen...tre stk. madpakker er smurt og alt er pakket og lagt frem til i morgen...Tak Eva... Det får mig så lige til at slukke ned nu og komme i gang.. Jeg må skynde mig for vil ligge i min seng kl. 22... Nat nat herfra...majbritt var da ikke min mening at stresse med dig... Åhhhh er jo alene om at få børnene gjort færdige imorgen og få sendt dem afsted med taxi og alexander med mormor og morfar... Og jeg selv får 5 dagplejebørn ind af døren...Majbritt
Eva skriver:twinboys skriver:Eva skriver:Jeg smørrer og børnene er tit med til at vælge og spise en enkel mad imens...Knus Eva...som ligger i sengen og nyder roen, med en lille Konrad vågen...tre stk. madpakker er smurt og alt er pakket og lagt frem til i morgen...Tak Eva... Det får mig så lige til at slukke ned nu og komme i gang.. Jeg må skynde mig for vil ligge i min seng kl. 22... Nat nat herfra...majbritt var da ikke min mening at stresse med dig...
twinboys skriver:Eva skriver:Jeg smørrer og børnene er tit med til at vælge og spise en enkel mad imens...Knus Eva...som ligger i sengen og nyder roen, med en lille Konrad vågen...tre stk. madpakker er smurt og alt er pakket og lagt frem til i morgen...Tak Eva... Det får mig så lige til at slukke ned nu og komme i gang.. Jeg må skynde mig for vil ligge i min seng kl. 22... Nat nat herfra...majbritt
Eva skriver:Jeg smørrer og børnene er tit med til at vælge og spise en enkel mad imens...Knus Eva...som ligger i sengen og nyder roen, med en lille Konrad vågen...tre stk. madpakker er smurt og alt er pakket og lagt frem til i morgen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen. Vi har begge madordninger på vores arbejde....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128