Bækkenløsning - erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Stine Raaholt

Hej piger

skal lige høre om nogen af jer lider af bækkenløsning?

jeg har indtil videre ikke haft problemer i den retning, og det er min 3. graviditet - men specielt de sidste par dage ahr jeg haft smadderondt i bækkenet fortil og det jager godt og grundigt i det når jeg bevæger mig. det aftager ikke om natten og er lige slemt morgen som aften...

lyder det som nogle af de tegn I med bækkenløsning har? det er jo ikke sikkert det er det - det kan sikkert være så meget...

og skal man ringe til sin jordemoder eller til sin læge... skal lige siges at jeg er lidt træt af min egen læge...

dejlig dag til jer...

kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

mortilsofieogsara

jeg har bækkenløsning og sygmeldt med det og det er 3 gang jeg har det.

ja det lyder som bækkenløsning og du skal snakker med din læge om det.

har du også ondt ved dit kønsbenet?

Anmeld

31. marts 2011

Stine Raaholt

Hej

Ja, jeg har ondt ved bækkenet fortil, på skambenet og det giver også nogle jag om mod endetarmen - det er lidt svært at afgrænse, men det er der jeg mærker det mest...

jeg må vidst hellere ringe til lægen - tror også min jordemoder har telefon konsultation i dag, så måske skal jeg prøve det... gider ikke rigtig min læge...

lige nu har jeg det ok, fordi jeg bare ligger på min sofa - kan nemlig arbejde hjemme

Tak for svar

kram Stine

Anmeld

31. marts 2011

mortilsofieogsara

prøv og snak med hende først, hvis hun ikke kan hjælper dig må du snakker med lægen. jeg blev sted til en fys. sidste gang for at se om de kunne hjælper mig lidt mere, man kan få en bælte så kan støtte bækken hvis man kan gå med den men det kunne jeg desværre ikke.

men husk og sov med en pude imellem ben om natten for så kan det være du ikke har så ondt om dagen, det hjælper mig meget, nogle gange har jeg også en pude under maven så det støtte mere

Anmeld

31. marts 2011

Stine Raaholt

jeg sover altid med dynen mellem benene og under maven, men det kunne være jeg skulle opgradere til en pude...

Jeg går fra om under to uger og kan have bilen de fleste dage og arbejde hjemme et par dage, så jeg ser det lige an og prøver at slappe en del af...

ellers så ringer jeg til lægen og ser hvad hun vil mene jeg skal gøre... det føles jo som om det er lige om lidt fordi tiden bare flyver - men jeg ved jo godt at det ikke lige kommer til at føles såden, hvis jeg skal have ondt og ender med at gå over tid eller lignende

håber det går lidt i sig selv hvis jeg slapper af og passer på... men tak for tip

kram Stine

Anmeld

31. marts 2011

mortilsofieogsara

hvis det er bækkenløsning går det ikke over af at slapper af men det ved du jo godt men du har stadigvæk 2 børn som også vil lege med sin mor, men en ting jeg ikke kan mere er at sidder på gulvet og lege for det gør alt for ondt når man kommer op igen, men har ryddet lege til sofabordet så længe det står på og det går fik

Anmeld

31. marts 2011

Stine Raaholt

jeg må se hvordan det går - heldigvis er min mand tidligt hjemme både i dag og i morgen - så kan jeg jo se om det hjælper lidt med afslapning... håber det...

kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.