Mebach?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

birgittemarie

Er det mig, der er blevet endeligt senil i anledningen af min fødselsdag - gosh, der er ikke længe tilbage, hvor jeg kan kalde mig 32 8( - eller skrev du ikke en kommentar på IG med noget med min elskede blå dragt? Nu er det væk, da jeg skulle til at svare, så er det mig, der ser spøgelser eller er det dig, der sletter indlæg, som en tyv i natten (C)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Lise

hmmm, jeg læste det også...

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

birgittemarie skriver:

Er det mig, der er blevet endeligt senil i anledningen af min fødselsdag - gosh, der er ikke længe tilbage, hvor jeg kan kalde mig 32 8( - eller skrev du ikke en kommentar på IG med noget med min elskede blå dragt? Nu er det væk, da jeg skulle til at svare, så er det mig, der ser spøgelser eller er det dig, der sletter indlæg, som en tyv i natten (C)?

Jo da.
(Hvornår har du fødselsdag?)
Troede det var en kjole du havde taget på i anledningen?

Anmeld

22. februar 2008

birgittemarie

Hæ hæ, sniger! (C) Og tak Lise, så er den ikke helt gal med mig endnu ;)
Og nej ingen kjole, det er skam min elskede hverdags sparkedragt, som jeg dog plejer at bære med en rullekrave indenunder :P Den er så dejligt blød og elastisk...

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Nåe..
Jamen, læste det lige igen og ombestemte mig.
Troede jo du ville misforstå hvad jeg skrev!
:$

Anmeld

22. februar 2008

birgittemarie

Hi hi, nej, jeg forstod den godt og jeg kan godt ta' det ;)

Anmeld

22. februar 2008

birgittemarie

Og hov!! Jeg har fødselsdag om 1 time og 45 minutter!!! Wuhuuu, jeg elsker at have fødselsdag :)

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

ja så må vi da håbe stormen snart lægger sig igen...ellers ved vi jo lidt om hvordan du er...i dag har michael laudrup og kaufie vist hvad de stod for....og hvad så med dig?8D

birgittemarie skriver:

Og hov!! Jeg har fødselsdag om 1 time og 45 minutter!!! Wuhuuu, jeg elsker at have fødselsdag :)

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Hi hi, nej, jeg forstod den godt og jeg kan godt ta' det ;)[/citat] Jammen nej, jammen jow. Ej, helt ærligt. Vidste sgu ikke det var din yndlings, det kan man lissom ik se på billedet vel. Kan jo heller ikke se den i hel figur. Men troede måske det var en gymna-dragt af en eller anden art. Og at du havde taget den på for at illustrere FLEXEN max! Aj, det er jeg altså ked af, men godt du kan ta det! :)

Anmeld

22. februar 2008

birgittemarie

Loggi: Om 1 time og 42 minutter bliver der høj sol og fuglesang, det garanterer jeg dig for!!

Mebach: Hahahaha, du må endelig ikke være ked af det! Den dragt skal der grines af, for den er fjollet og den er gammelt træningstøj, men den er så goood 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.