Er madlog.dk pengene værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

JCS

Sad lige og tastede ind på madlog.dk - pludselig kunne jeg ikke taste mere ind uden at betale. Så vil jeg lige høre jer, der bruger siden, om den er pengene værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Frøken J.

JCS skriver:

Sad lige og tastede ind på madlog.dk - pludselig kunne jeg ikke taste mere ind uden at betale. Så vil jeg lige høre jer, der bruger siden, om den er pengene værd?

Ja Jeg tabte 25 kilo vha. madlog, genialt værktøj og meget bedre end gratis alternativer. Vær dog obs på, at der er en hård kerne af brugere og meget fnidder i debatten, og moderatorerne vil ikke gøre noget ved det, fordi de ikke vil miste betalende medlemmer. Men bortset fra det, er det en skøn side  

Anmeld

30. marts 2011

JCS

Secrets skriver:

Ja Jeg tabte 25 kilo vha. madlog, genialt værktøj og meget bedre end gratis alternativer. Vær dog obs på, at der er en hård kerne af brugere og meget fnidder i debatten, og moderatorerne vil ikke gøre noget ved det, fordi de ikke vil miste betalende medlemmer. Men bortset fra det, er det en skøn side  

Tak for rådet, jeg går i gang med det samme

Anmeld

3. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg opper lige, vil lige høre om der er andre
der har erfaringer med det?

Anmeld

4. april 2011

Troldepussen

JCS skriver:

Jeg synes også det er en genial side, jeg er selv medlem der inde. Jeg har tabt 1,3 kg ind til nu, men det er lige så meget fordi jeg har været lidt for meget løs på madtråden den sidste uges tid, så jeg har ikke overholdt det jeg må spise/ikke spise. og ja det sætter sine spor lige med det samme.

Anmeld

4. april 2011

Den lykkelige

Ja jeg har engang tabt 16 kg derinde.. Så blev jeg gravid og brugte ikke siden der.. men har netop meldt mig ind igen! Det er HELT KLART pengene værd.. den eneste måde jeg har kunne tabe mig på og tro mig jeg har prøvet MEGET!!!

Anmeld

4. april 2011

MIWULA

Ja jeg sys bestemt det er pengene værd inden jeg blev gravid var jeg på den og tabte mig ret hurtigt.  og skal da helt sikkert på igen her snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.