Har du en barnevogn som enten gives væk eller sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.116 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Lillefe

Hej med jer!

Jeg havde en barnevogn som jeg skulle bruge til sovevogn men den har det meget skidt og kan ikke bruges..  Så jeg søger en som evt. har en stående som bare gives væk eller hvis du vil sælge den vildt billigt dvs. kun for et par hundred.. da jeg kun skal bruge den som sovevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Lillefe

slet ingen?

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

Hvor i landet bor du?

Anmeld

30. marts 2011

Lillefe

Mileva skriver:

Hvor i landet bor du?

Jeg bor i Ballerup..

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

Perl skriver:

Jeg bor i Ballerup..

Orv, det er nok lidt for langt væk så :/ Har en veninde her på Fyn som sælger sin barnevogn for 500, ved ikke om prisen kun er for mig eller Men ellers ville jeg da gerne købe den af hende og du kunne købe den af mig til samme pris Men kræver den kan afhentes :s

Anmeld

31. marts 2011

Lillefe

Mileva skriver:

Orv, det er nok lidt for langt væk så :/ Har en veninde her på Fyn som sælger sin barnevogn for 500, ved ikke om prisen kun er for mig eller Men ellers ville jeg da gerne købe den af hende og du kunne købe den af mig til samme pris Men kræver den kan afhentes :s

hvad er det for en slags vogn? ser lige tiden an.. kan være der kommer noget tættere på.. skal først bruge den om et par måneder..

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Perl skriver:

hvad er det for en slags vogn? ser lige tiden an.. kan være der kommer noget tættere på.. skal først bruge den om et par måneder..

Uhm... Odder tror jeg nok Kan lige skrive til hende i morgen og spørge Men den kan kun bruges som sovevogn.. Hun købte den brugt til hendes datter den gang, så det har været brugt til 2 børn.. Men den er super fin, det er bare stelet der er lidt rocky

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg havde en barnevogn som jeg skulle bruge til sovevogn men den har det meget skidt og kan ikke bruges..  Så jeg søger en som evt. har en stående som bare gives væk eller hvis du vil sælge den vildt billigt dvs. kun for et par hundred.. da jeg kun skal bruge den som sovevogn.

Prøv guloggratis.dk og dba.dk. Det er ofte "altanbarnevogne" til salg til billige penge

Anmeld

31. marts 2011

KarinaIda

Perl skriver:

Hej med jer!

Har en til salg om nogle mdr først(august). Den er rigtig gammel, men vi har kun brugt den i dagpleje som sovevogn!! det er en bilkamodel - min storesøster der købte den i tidernes morgen til sit første barn, og det er 7 år siden!!
Den er mørkeblå, lidt falmet, en plet på kalechen(ved dog ikek om denne kan gå af)... Madrassen er en vi selv har skåret til af et meget tygt stykke skumgummi, der er lift med til også, og den har kun været brugt 3 mdr(kun min søster der brugte den til sit første barn)

Det er dog på fyn den er til salg, og den kommer til go stå til 200-300 kr!!

Anmeld

31. marts 2011

Lillefe

KarinaIda skriver:

Har en til salg om nogle mdr først(august). Den er rigtig gammel, men vi har kun brugt den i dagpleje som sovevogn!! det er en bilkamodel - min storesøster der købte den i tidernes morgen til sit første barn, og det er 7 år siden!!
Den er mørkeblå, lidt falmet, en plet på kalechen(ved dog ikek om denne kan gå af)... Madrassen er en vi selv har skåret til af et meget tygt stykke skumgummi, der er lift med til også, og den har kun været brugt 3 mdr(kun min søster der brugte den til sit første barn)

Det er dog på fyn den er til salg, og den kommer til go stå til 200-300 kr!!

iih det er der desværre lidt for længe til.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.