Hva får i aften til af gå med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg syntes der kl 19 når den lille på 15 mdr er putte og den stor på 10 år kl 21 er putte er det tom osv....

Syntes endelid det med af være single og alenemor til 2 nu er ok men aften og især natter er værste....

Andre der også har det sådan...

Savner virkelig veninde/selvskab.

Henriette som elsker sin eks lige så meget som altid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Sof

Jeg trænede når Silje var puttet så jeg var så træt som muligt, derudover har jeg en fantastisk veninde der er single og da hun ringer gratis, så ringede hun om aftenen og så snakkede hun mig faktisk i søvn indtil jeg vænnede mig til at være alene igen. Og da vi havde friweekender sammen, så brugte vi dem sammen. Ja, jeg er meget tryghedssøgende og jeg er elendig til at være alene, det indrømmer jeg gerne. Havde jeg ingen planer i mine friweekender, så kunne jeg sagtens finde på at sove hos min mor, når hendes kæreste var i sommerhus, for så havde jeg nogen hos mig.

Heldigvis (det er det ihvertfald i min situation) er jeg ikke single mere, for jeg kan ikke finde ud af at være alene, jeg bryder mig virkelig ikke om det pga. en masse ting fra min barndom af.

Men den med træningen, den er fantastisk, så er man virkelig træt. Jeg trænede gerne 2-3 timer hver aften

Anmeld

31. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Sof skriver:

Jeg trænede når Silje var puttet så jeg var så træt som muligt, derudover har jeg en fantastisk veninde der er single og da hun ringer gratis, så ringede hun om aftenen og så snakkede hun mig faktisk i søvn indtil jeg vænnede mig til at være alene igen. Og da vi havde friweekender sammen, så brugte vi dem sammen. Ja, jeg er meget tryghedssøgende og jeg er elendig til at være alene, det indrømmer jeg gerne. Havde jeg ingen planer i mine friweekender, så kunne jeg sagtens finde på at sove hos min mor, når hendes kæreste var i sommerhus, for så havde jeg nogen hos mig.

Heldigvis (det er det ihvertfald i min situation) er jeg ikke single mere, for jeg kan ikke finde ud af at være alene, jeg bryder mig virkelig ikke om det pga. en masse ting fra min barndom af.

Men den med træningen, den er fantastisk, så er man virkelig træt. Jeg trænede gerne 2-3 timer hver aften

Tak for svar hed du har funde en kæreste kan jeg så forstå.....

*SS*.

jeg syntes især aften her er hård...

Anmeld

31. marts 2011

Sof

Henriette1976 skriver:

Tak for svar hed du har funde en kæreste kan jeg så forstå.....

*SS*.

jeg syntes især aften her er hård...

Jeg havde det også rigtig svært når Silje først var puttet, for anede ikke hvad jeg skulle lave og blev hurtigt træt af computer og fjernsyn, så jeg brugte træning i stedet og det virkede. Inden da kunne jeg snildt bruge 1-2 timer på at falde i søvn, da jeg så trænede gik der max. 5 minutter og så sov jeg 

Anmeld

31. marts 2011

N&J

Jeg er måske lidt modsat - har slet ikke nok tid om aftenen.. elsker min alene tid, men kunne nu godt bruge en og putte med.. hihi

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

Henriette1976 skriver:

Jeg syntes der kl 19 når den lille på 15 mdr er putte og den stor på 10 år kl 21 er putte er det tom osv....

Syntes endelid det med af være single og alenemor til 2 nu er ok men aften og især natter er værste....

Andre der også har det sådan...

Savner virkelig veninde/selvskab.

Henriette som elsker sin eks lige så meget som altid.

Jeg var på arbejde igår aftes og er det igen nu Faktisk nyder jeg mine aftener efter Laura er puttet og så ligger jeg på sofaen med min dyne og tændt stearinglys Kun sjældent savner jeg en mand

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

Jeg er måske lidt modsat - har slet ikke nok tid om aftenen.. elsker min alene tid, men kunne nu godt bruge en og putte med.. hihi

Jaa, samme her Kunne måske godt bruge en "Friend with benefits"

Anmeld

31. marts 2011

N&J

Baagøe skriver:

Jaa, samme her Kunne måske godt bruge en "Friend with benefits"

Ja, men den mulighed har jeg egentlig - gider bare ikke rigtig.. vil bare gerne have et krammedyr, og så om nogle år en kæreste.. hihi

Anmeld

31. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Ja helt klart natten er væreste syntes jeg nu uden ham jeg elsker hved min siden.Men sådan skal det ikke være vi er kun venner nu så ingen putteri nat mere....

Kunne ellers være skønt bare af og til...

Nu har vi da aftalt han tre dag om ugen kommer her og ser sin søn.I dag spise ham og hans søn så med da de køret og nu her er jeg lidt ned sgu underligt hårdt også ikke af vi er sammen mer/bor sammen mere.Men man kommer vel over det??????? eller?????

Henriette

Anmeld

1. april 2011

Pige2009

Henriette1976 skriver:

Ja helt klart natten er væreste syntes jeg nu uden ham jeg elsker hved min siden.Men sådan skal det ikke være vi er kun venner nu så ingen putteri nat mere....

Kunne ellers være skønt bare af og til...

Nu har vi da aftalt han tre dag om ugen kommer her og ser sin søn.I dag spise ham og hans søn så med da de køret og nu her er jeg lidt ned sgu underligt hårdt også ikke af vi er sammen mer/bor sammen mere.Men man kommer vel over det??????? eller?????

Henriette

Med tiden vil sårene hele, men I vil jo altid have et specielt bånd i og med, at I har et barn sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.