Hjælpemidler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Muhmi

Mileva skriver:

Halsbrand bliver kun værre af ananas.. Har aldrig i mit liv druket så meget mælk som jeg gjorde da jeg ventede Lorelai..

Nej mælk er også min allierede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Muhmi

Aprilmor11 skriver:

Kender det godt ..

Jeg er i uge 36+4, hele min mødregruppe har født, undtagen mig og en mere .. Maven har sænket sig, har også den der ubehagelig følelse dernede når han bevæger hovedet, sover ikke rigtig om natten og mange plukveer og smerter .. Så kan kun følge dig i, at du er utålmodig ..

Men jeg fingre for at der snart sker noget med dig

Ilm... Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig hvor hårdt det egentlig ville være i den sidste tid....

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

Muhmi skriver:

HAHA! Den har jeg set TO gange nu

Men er ret glad for at mit vand ikke gik på det tidspunkt, for sidst var jeg vist kun i uge 35

xD Passede med jeg havde lagt mig godt til rette i sengen og syntes det blev lidt vådt.. Men tænkte ikke mere over det indtil sengen svømmede i vand og da jeg kiggede op på tv gik Junos vand :p Meget godt timet xD

Anmeld

30. marts 2011

Muhmi

Mileva skriver:

xD Passede med jeg havde lagt mig godt til rette i sengen og syntes det blev lidt vådt.. Men tænkte ikke mere over det indtil sengen svømmede i vand og da jeg kiggede op på tv gik Junos vand :p Meget godt timet xD

heheh.... Det må jeg nok sige... Godt timet

måske skulle jeg give den en chance mere, den er jo trods alt pænt hyggelig og god

Anmeld

30. marts 2011

Muhmi

Mileva skriver:

måske skulle jeg give den en chance mere, den er jo trods alt pænt hyggelig og god

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

Muhmi skriver:

Nemlig, så hop du i seng eller på sofaen med lidt lækkert og hyg dig

Anmeld

30. marts 2011

Muhmi

Mileva skriver:

Nemlig, så hop du i seng eller på sofaen med lidt lækkert og hyg dig

Har den desværre ikke, så må vist ned og leje den imorgen

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

Muhmi skriver:

Har den desværre ikke, så må vist ned og leje den imorgen

Lej den på Lovefilm.dk? Så kan du have den så længe der er behov? :p

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

Muhmi skriver:

Ilm... Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig hvor hårdt det egentlig ville være i den sidste tid....

Jeg havde hørt at det ville blive hårdt, men bestemt ikke for mig da .. De ord tager jeg i mig igen, ingen natte søvn, middags søvn, smerter, ingen energi og jamen, alt .. Men værst af alt, er nok tålmodigheden

Anmeld

30. marts 2011

Thereseh

Muhmi skriver:

Er efterhånden meeeegeet utålmodig.. Jeg føler mig virkelig som et hus og kan næsten ikke sove om natten mere fordi jeg ikke kan finde en behagelig stilling at ligge i... Det er endda også begyndt at være træls at være til om dagen... Jeg har hele tiden plukveer og det napper helt nede hvor hans hovede står fast... Så det burde jo være tæt på og sådan, men jeg vil gerne hjælpe det lidt på vej... Så når jeg får plukveer griber jeg støvsugeren og gir huset en omgang... Hvis det ikke hjælper tager jeg en hvid tornado igennem huset... Meeeen efterhånden syns jeg ikke rigtig at rengøring er sagen og SÅ rent gider jeg sgu egentlig heller ikke at bo hehe

Gjorde i noget som hjalp...??

Har hørt at sex med orgasme til følge er rigtig godt, men jeg har bare så ondt så lysten er ret lille...... Har overvejet at rende ud og vende græsplænen, men tror ikke jeg vil ødelægge mig selv helt med alle de byrder...

Gode råd søges tøser, kom med dem

Min veninde gik i fødsel, efter hun havde nulret sine brystvorter med lidt olie, altså stimuleret dem.... Hun var gået 10 dage over og sad og var kæmpestor i en hedebølge ;-) Rimelig utålmodig. Men lillepigen var helt klar på at komme ud efter lidt "nipple action" ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.