Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: En lille "samtale" mellem Liva og jeg her til aften...Liva lå på sit værelse og jeg lå i soveværelset Liva: "Mooooaaar jeg har ondt i maven"Mor: "så må du hellere lægge dig til at sove" Liva: "Moooooarrr jeg vil have et kys af dig" Mor: "Nej du har lige fået et" Liva: "moooooaaarrrr jeg vil have et kram af dig" Mor: "nej skat nu skal du sove" Liva: "Mooooooaaarrrr må jeg komme ind til dig" Mor: "nej du skal sove i din egen seng" Liva: "FAAAAAARRRRR"
En lille "samtale" mellem Liva og jeg her til aften...Liva lå på sit værelse og jeg lå i soveværelset
Liva: "Mooooaaar jeg har ondt i maven"Mor: "så må du hellere lægge dig til at sove"
Liva: "Moooooarrr jeg vil have et kys af dig"
Mor: "Nej du har lige fået et"
Liva: "moooooaaarrrr jeg vil have et kram af dig" Mor: "nej skat nu skal du sove"
Liva: "Mooooooaaarrrr må jeg komme ind til dig"
Mor: "nej du skal sove i din egen seng"
Liva: "FAAAAAARRRRR"
Nååårh !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt forsøgt, det kunne jo være at det virkede
LOL hun er god! LOL
Og synes også at have hørt en variant før eller m a n g e g a n g e!
Skønne unger!
mortilfreja skriver: Tja min datter ved ik noget bedre end at putte med mig.. Det er det bedste hun ved
Tja min datter ved ik noget bedre end at putte med mig.. Det er det bedste hun ved
Jamen det er da også hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128