gæt gæt gæt weee weee weee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Siber

bette skriver:

bare tanken kan få mig til at ørle.. puha.. håber det er hurtig overstået

ja tak det er mega klamt altså, det er så en af børnehavens goder
det smitter som bare det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Siber

ka li ja skriver:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad hvor mega klamt!!!

det er en af mine største frygt..... kan man sige det??!!

er det nemt at behandle??

hahahaha ser alligevel lige for mig, at hele jeres familie render rundt med hvide orm ud af røven hahahahahaha men stadig klamt

ja det kan man sagtens sige, det var sku også vores største frygt, bvadr!

Ja det er pille/miksture morgen og aften i 3 dage også gentage om 14 dage, og det skulle siges at være rimelig effektivt!

Gåp væk orm siger jeg bare

Anmeld

31. marts 2011

Siber

Grynt/Tina skriver:

nåhhhhh der er nok en der har spist for mange æbler

Aiiii det er sgu da tisse træls med de åårm, et par piller og de er væk. Sådan er det bare en gang i mellem. Har heldigvis aldrig prøvet det, men ved jo jeg er udsat igennem mit arbejde. Min store dreng fik det da han gik på efterskole.

Grynt

hahahha du er sjauw, synes jeg! Så ikke flere æbler her jeg kunne bare ikke lade være, det er jo også en slags gaven, bare helt gratis

Ja det der desværre en af børnehavens goder!!!

Anmeld

31. marts 2011

Siber

Lise skriver:

Harharahahhah, det må sguda være der de kommer fra

Nej, FY for Heeeelvede - hvordan får man sådan nogle??? Og hvad er symptomer - og hvorn opdager man det?

jamen Lise hvis du har meget kløe i nummeren, så kan det være et tegn, især om aftenen. Diarre, kvalme og træthed kan også være et symptom. Men især kløe, de kommer nemlig ud om aftenen og ligger æg i åbningen. Kæft jeg er ved at dø af grin når jeg skriver dette, det er jo ssssååååååååååååå klamt!!!!!!!!!!! Hvis du ser små hvide orme der er ved at komme ud af numsen, så er det ORM!!!!!!!!!!

Det smitter som bare det. Man siger jo at man får orm i maven af at spise sne, og det gør man!

jeg har også læst at man kan have orm i svælget men så stopper legen sku!!

prøv at google orm i maven

Anmeld

31. marts 2011

Lise

Siber skriver:

jamen Lise hvis du har meget kløe i nummeren, så kan det være et tegn, især om aftenen. Diarre, kvalme og træthed kan også være et symptom. Men især kløe, de kommer nemlig ud om aftenen og ligger æg i åbningen. Kæft jeg er ved at dø af grin når jeg skriver dette, det er jo ssssååååååååååååå klamt!!!!!!!!!!! Hvis du ser små hvide orme der er ved at komme ud af numsen, så er det ORM!!!!!!!!!!

Det smitter som bare det. Man siger jo at man får orm i maven af at spise sne, og det gør man!

jeg har også læst at man kan have orm i svælget men så stopper legen sku!!

prøv at google orm i maven

Årh, det lyder lækkert!

Og visse ting har jeg ikke brug for at vide, så dropper det der googling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.