Åhh den kvalme og de lugte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

MajseMaja

Ej puha! Nu har kvalmen altså stået på i 6 ugers tid, nogle dage mere eller mindre end andre. Jeg er idag 12+0 og syntes faktisk det kun bliver værrere. Det er allerværst når der er nogle lugte jeg ikke kan klare, eller hvis jeg er sulten og ikke kan komme til at spise med det samme.

Ikke sjovt at være på arbejde og kaste op i ny og næ, og føle det hele tiden ryger op.

Hvordan har i andre det med lugte? Er i ligeså sensitiv som mig?

Fortæl mig at det snart ophører!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Kofoed.

Jeg har stadig problemer med kvalme og jeg kan ikke være i nærheden af køkkenet, så blivet er bare slemt, puha.

Men nu har jeg nok også et højere homontal end dig, så det kan være det snart går over for dig

Anmeld

30. marts 2011

Kløver

MajseMaja skriver:

Ej puha! Nu har kvalmen altså stået på i 6 ugers tid, nogle dage mere eller mindre end andre. Jeg er idag 12+0 og syntes faktisk det kun bliver værrere. Det er allerværst når der er nogle lugte jeg ikke kan klare, eller hvis jeg er sulten og ikke kan komme til at spise med det samme.

Ikke sjovt at være på arbejde og kaste op i ny og næ, og føle det hele tiden ryger op.

Hvordan har i andre det med lugte? Er i ligeså sensitiv som mig?

Fortæl mig at det snart ophører!

Jeg var de første 4 mdr, og blev også værre og værre for til sidst at gå væk inden for kort tid. Jeg havde store problemer med lugten af gris, specielt pølser/medister og fars retter

Håber snart det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.