se min guldklump 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

merle2010

så blev min elskede datter 10 mdr tiden går bare alt alt for stærkt. Hul ruller derud af og møver rundt på maven, vil osse gerne støtte på benene men kan ikke finde ud af at flytte benene endnu... Det går super i hendes vuggestue, og hun er en glad pige, dog er hun inde i en periode hvor den KUN er moar der duer..

Hun sover igennem om natten og sover kun til middag en gang om dagen.. hun spiser næsten alt, dog er hendes livret spaghetti med kødsovs...

her er lige lidt billeder af min guldklump..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

merle2010 skriver:

så blev min elskede datter 10 mdr tiden går bare alt alt for stærkt. Hul ruller derud af og møver rundt på maven, vil osse gerne støtte på benene men kan ikke finde ud af at flytte benene endnu... Det går super i hendes vuggestue, og hun er en glad pige, dog er hun inde i en periode hvor den KUN er moar der duer..

Hun sover igennem om natten og sover kun til middag en gang om dagen.. hun spiser næsten alt, dog er hendes livret spaghetti med kødsovs...

her er lige lidt billeder af min guldklump..

så nærmer hun sig snart det 1. år... Hun er en skøn pige at se på.

Anmeld

31. marts 2011

Fenja09

Hvor ser hun bare skøn ud! Og sikke nogle dejlige billeder!

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

Sikke nogle skønne billeder. Hvad pokker er det dog hun er smurt ind i på det første billede?

Anmeld

31. marts 2011

merle2010

Baagøe skriver:

Sikke nogle skønne billeder. Hvad pokker er det dog hun er smurt ind i på det første billede?

Det er de der oreo chokoladekiks... det er utroligt at hun kan smøre en kiks så meget ud i ansigtet, hun er dygtig

Anmeld

4. april 2011

Pige2009

merle2010 skriver:

Det er de der oreo chokoladekiks... det er utroligt at hun kan smøre en kiks så meget ud i ansigtet, hun er dygtig

Klasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.