Tvillinge/søskende vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.230 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

sarahb

Super lækker first wheels city twin vogn med masser af tilbehør.
Jeg har en masse til denne vogn, 1 lift, 3 sæder hvor en af dem er ny. Farver så vognen kan være beige el rød, men også så liften kan blive blå. Der føler xtra kalecher med i farverne og 4 regnslag ialt. Der er 3 ekstra dækner til liften med i sand og rød og så er der klipse der kan sættes på så en maxi cosi autostol er lige til at klikke på. Den er næsten som ny,og alt ekstra udstyr er nyt. Det er en super lækker vogn og nem at køre og håndtere.
Perfekt som tvillinge eller søskendevogn.
Man kan se videoer hvordan den fungerer i praksis og hvordan den klappes sammen mm.
kan gå igennem stadart døre på 78cm

Lidt om vognen
Suitable from birth
2-way facing reversible independent seat units
3 recline position
Lockable front swivel wheels
Two shopping baskets
Comfort ride suspension
Lightweight aluminium frame
Compact folding system

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

katja26

hva skal du ha for den

Anmeld

5. april 2011

sarahb

katja26 skriver:

hva skal du ha for den

Havde sat den til 4500 men vil gå ned til 3500 ved en hurtig handel så er det med alt og med en Go madras til liften..

Anmeld

6. april 2011

katja26

sarahb skriver:

Havde sat den til 4500 men vil gå ned til 3500 ved en hurtig handel så er det med alt og med en Go madras til liften..

ok jeg har først så mange penge her den 20 så hvis den ikk er væk der vil jeg gerne købe den

Anmeld

6. april 2011

sarahb

katja26 skriver:

ok jeg har først så mange penge her den 20 så hvis den ikk er væk der vil jeg gerne købe den

Oki jeg skriver til dig hvis den stadig er her. En helt fantastisk vogn mår man har børn tæt på hinanden . Sååå fed og fremstår som ny.
Der er en anden fra dba der også er interesseret men har dig i baghoved

Anmeld

6. april 2011

katja26

sarahb skriver:

Oki jeg skriver til dig hvis den stadig er her. En helt fantastisk vogn mår man har børn tæt på hinanden . Sååå fed og fremstår som ny.
Der er en anden fra dba der også er interesseret men har dig i baghoved

ku være dejligt kan du sætte billeder ind af hvordan din ser ud og hva er ny prisen ?

Anmeld

6. april 2011

sarahb

katja26 skriver:

ku være dejligt kan du sætte billeder ind af hvordan din ser ud og hva er ny prisen ?

liften, 3 x ekstra betræk så den kan ændres i farven, 2 ekstra stole. Så er der dobelt up på betræk og kalecher så de kan skiftes hvis de bliver beskidte. lækker madras til liften fra babysam, 2 ekstra regn slag. Adaptere til maxi cosi autostol. Et blåt dækken til liften samt rød og beige.
Vil regne med der er ca. udstyr og vogn for 8000 hvis ikke mere.
kan du sende mig dit nummer privat så kan jeg smsé et billede hvor mine børn er i den.

Anmeld

28. april 2011

sarahb

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.