Jeg synes, at det er nogle meget fornuftige overvejelser, som du gør dig i dit indlæg. At du tænker så meget på dine to børn, ja det er virkelig rigtig flot. Jeg synes, at du skulle overveje en abort, for det er meget tydeligt, at du hælder mest dertil - det er i hvert fald min overbevisning, når jeg læser dit indlæg.
Hvorfor få det 3. barn, hvis du allerede nu kan se så mange negative ting ved det? Et barn skal sættes i verden, når man er klar til det, og når man har gode tanker omkring det hele. Jeg tror ikke, at du vil få en dejlig graviditet uden bekymringer, hvis du gennemfører den.
På den anden side, så er det altså også hårdt, at skulle sige 'nej' til et barn i maven. Jeg er selv imod abort, men i dit tilfælde synes jeg det er helt fair, hvis du får en. De overvejelser, som du kommer med her, er virkelig voksne og synes du er en GOD MOR, når du tænker så meget på de to dejlige børn, som du har nu 
Det er en svær beslutning, men håber du kommer til en konklusion, som du bliver glad for 
Anmeld