31+0 med baby'boy <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Frøken J.

Smuk smuk mavse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Det har du fuldstændig ret i...

Synes altså også det er svært, for man ved jo ikke hvor store de er, når de kommer ud, og de gror jo nok ud af de første par størrelser inden man får set sig om Men mon ikke det går det hele... Hehe...

Ej, det bliver da også rigtig spændende... Der sker da noget må man sige

Ja, det er lige præcis det, nok vigtigt at man slapper lidt af, men også første sygedag i graviditeten i går, så det er jo meget godt synes jeg

ja nemlig, så selvom man kender kønnet gør det ikke det voldsomt nemmere, man er nødt til bare at gætte .. ellers må man bare tag du og shoppe lidt når de små er kommet til verden hihi - vi klare det nok ..

vi har valgt nogen datoer hvor det ku lykkeds kæresten at komme med, inden han tager på øvelse i 2mdr ca ..

ja det er vigtig - selvom jeg er lidt ligesom dig, så bliver mna nødt til at tænke på sig selv lidt .. 

Anmeld

1. april 2011

Moar2011

Secrets skriver:

Smuk smuk mavse!

1000 tak

Anmeld

1. april 2011

Moar2011

Jemion skriver:

Hvor er du og mavsen bare fine   Puha ja ved hvordan du har det, jeg er halvvejs om 1 uge   Men glæder os meget til han kommer ud til os

deejligt  at jeg ikke er alene om det .. hihi ..

Anmeld

1. april 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

endnu en uge er gået og er nu 31+0 idag  - wow tiden flyver afsted må jeg sige, inden længe er han ude i vores arme, og vi glæder os så meget til at se ham og få et liv sammen med ham ..

lige 2 billeder

Sikke en fin mavse (:

Bliver rart når han kommer ud

Syntes godt nok det er ved være en tung bebs rende rundt med.. Hehe..

Spændende se om vi føder samme dag.

Anmeld

1. april 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Sikke en fin mavse (:

Bliver rart når han kommer ud

Syntes godt nok det er ved være en tung bebs rende rundt med.. Hehe..

Spændende se om vi føder samme dag.

1000 Tak

har du os termin den 1juni? .. hvor meget vejre din bettemand, til jm skønnet hun ham til 1400g men tror det er lidt for møg, for ugen inden var jeg til 3d scanning og der vejet han 1166 ..

Anmeld

1. april 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

1000 Tak

har du os termin den 1juni? .. hvor meget vejre din bettemand, til jm skønnet hun ham til 1400g men tror det er lidt for møg, for ugen inden var jeg til 3d scanning og der vejet han 1166 ..

Jeps det har jeg nemlig Også med en bette mand ... hehe..

Jamen jeg var til scanning mandag d. 21 og der blev han vejet til 1450.. Så mon ikke din jordmor har ret?

Jeg fik at vide det var en passende vægt .. Og når jeg følger lidt med i vægten ugevis herinde passer det også meget fint med vægt og uge(:

Anmeld

1. april 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Jeps det har jeg nemlig Også med en bette mand ... hehe..

Jamen jeg var til scanning mandag d. 21 og der blev han vejet til 1450.. Så mon ikke din jordmor har ret?

Jeg fik at vide det var en passende vægt .. Og når jeg følger lidt med i vægten ugevis herinde passer det også meget fint med vægt og uge(:

jeg ville jo mene at en scannings vægt er noget mere præcis end et skøn med et par hænder fra en jm, men kan da ikke vide klog på det hihi .. så har min bettemand bare spist meget på 9dage hihi ..

Uhh det bliver da rigtig spændende

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Babyklar skriver:

ja nemlig, så selvom man kender kønnet gør det ikke det voldsomt nemmere, man er nødt til bare at gætte .. ellers må man bare tag du og shoppe lidt når de små er kommet til verden hihi - vi klare det nok ..

vi har valgt nogen datoer hvor det ku lykkeds kæresten at komme med, inden han tager på øvelse i 2mdr ca ..

ja det er vigtig - selvom jeg er lidt ligesom dig, så bliver mna nødt til at tænke på sig selv lidt .. 

Jaaa Det kommer vi jo nok også til alligevel

Åhh, hvornår skal han afsted på øvelse?

Ja, der er ikke andre der gør det for os... Hehe

Anmeld

1. april 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

jeg ville jo mene at en scannings vægt er noget mere præcis end et skøn med et par hænder fra en jm, men kan da ikke vide klog på det hihi .. så har min bettemand bare spist meget på 9dage hihi ..

Uhh det bliver da rigtig spændende

Hehe ja det har du nok ret i .. Men min jordmor skød ham om torsdagen til 1500 så det passede jo egentlig meget fint ...(:

Syntes det går stærkt for tiden med mavens voksen.(:

Ja glæder mig helt vildt ... Føles bare som en evighed endnu .. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.