Valle81 skriver:
Ja så rammer jeg snart termin.
Synes fandmer det er vildt - og tiden er gået så stærkt:0) Har noget målet om at Anton skulle nå at blive et år - og det blev han i søndags - så nu er vi klar - helt klar - så jeg går bare og venter på veerne:0)
Jeg var til jordemoder i går og han er også klar.
Han står helt fast og er en god stor basse - hun skød ham til 3300 gram - så han må gerne kigge ud nu:0) Fik en tid til om 14 dage, men hun regnede ikke med vi ville se hinanden - andet end hvis det varhende der skulle hjælpe os til selve fødslen - så det satser jeg på.
Vil gerne have det overstået - altså fødslen og se vores lille vidunder.
Ellers har jeg det godt - er ikke så besværet og eftersom han er sunket godt ned får jeg også sovet om natten da min halsbrand stort set er væk:0)
Beklager den underlige gule farve på billederne - vi har et hvidt badeværelse - må have trykket på noget på kamera:0)
Knus
Christina
HEJ SØDE!!!!!
Har ikke været herinde i evigheder! Faldt lige over din mavse... og fik helt tårer i øjnene! Hvor er det vildt, at du er ved at ramme termin. Husker, som var det i går, at du fortalte, at du var gravid igen. Hvordan har du det? Og hvordan har kroppen det?? Jeg har jo slet ikke fulgt med, fordi jeg har holdt en pause herinde...
Jeg vil også bare ønske dig rigtigt mange gange held og lykke med fødslen og jeg håber, at du får endnu et fantastisk pragteksemplar af en baby! Ej, hvor er jeg misundeligt (på den gode måde) lige nu!!!!
SENDER EN KRAMMER!!!!!!!
Kæmpe krammer fra Lisbeth
Anmeld