Længe siden - men nu et nye billeder af maven 37+3:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

LinLin

Valle81 skriver:

Kæmpe mange tak:0)

Ja det sku vildt - altså jeg er klar - men de der veer de skræmmer mig alligevel en del:0)

Puha ja - jeg syntes de var MEGET værre anden gang (men det gik jo også mere end dobbelt så hurtigt!) - den del af det var de fleste nok helst foruden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anne85

Sikke en fin stor mave

Og vildt at du skal ha en lille en igen nu hvor den "store" lige er blevet 1 år... hatten af for det  Jeg ku ik i min vildeste fantasi forestille mig at blive gravid igen foreløbigt - synes først min krop for alvor er ved at blive sig selv igen nu hvor prinsessen snart er 8 1/2 måned

Anmeld

30. marts 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Ja så rammer jeg snart termin.

Synes fandmer det er vildt - og tiden er gået så stærkt:0) Har noget målet om at Anton skulle nå at blive et år - og det blev han i søndags - så nu er vi klar - helt klar - så jeg går bare og venter på veerne:0)

Jeg var til jordemoder i går og han er også klar.

Han står helt fast og er en god stor basse - hun skød ham til 3300 gram - så han må gerne kigge ud nu:0) Fik en tid til om 14 dage, men hun regnede ikke med vi ville se hinanden - andet end hvis det varhende der skulle hjælpe os til selve fødslen - så det satser jeg på.

Vil gerne have det overstået - altså fødslen og se vores lille vidunder.

Ellers har jeg det godt - er ikke så besværet og eftersom han er sunket godt ned får jeg også sovet om natten da min halsbrand stort set er væk:0)

Beklager den underlige gule farve på billederne - vi har et hvidt badeværelse - må have trykket på noget på kamera:0)

Knus
Christina

HEJ SØDE!!!!!

Har ikke været herinde i evigheder! Faldt lige over din mavse... og fik helt tårer i øjnene! Hvor er det vildt, at du er ved at ramme termin. Husker, som var det i går, at du fortalte, at du var gravid igen. Hvordan har du det? Og hvordan har kroppen det?? Jeg har jo slet ikke fulgt med, fordi jeg har holdt en pause herinde...

Jeg vil også bare ønske dig rigtigt mange gange held og lykke med fødslen og jeg håber, at du får endnu et fantastisk pragteksemplar af en baby! Ej, hvor er jeg misundeligt (på den gode måde) lige nu!!!!

SENDER EN KRAMMER!!!!!!!

Kæmpe krammer fra Lisbeth

Anmeld

31. marts 2011

Valle81

DAs mor skriver:

Puha ja - jeg syntes de var MEGET værre anden gang (men det gik jo også mere end dobbelt så hurtigt!) - den del af det var de fleste nok helst foruden

Hey,

Jeg husker også Antons fødsel - ellere rettere veerne som meget værre end ved Anton - så puha det bliver nok værre denne gang - men msåke en hurtige en af slagsen denne gang da det er så kort tid siden sidst. Mellem Asta og Anton gik der jo 6 år:0)

Anmeld

31. marts 2011

Valle81

Anne85 skriver:

Sikke en fin stor mave

Og vildt at du skal ha en lille en igen nu hvor den "store" lige er blevet 1 år... hatten af for det  Jeg ku ik i min vildeste fantasi forestille mig at blive gravid igen foreløbigt - synes først min krop for alvor er ved at blive sig selv igen nu hvor prinsessen snart er 8 1/2 måned

Tusind tak,

Ja hvis du spurgte mig for9 mdr siden skulle jeg absolut heller ikke være gravid før om tidligst 2-3 år, men så stod vi der med en positiv test da Anton var 3 mdr gammel - og måtte jo så tage stilling.

Vi valgte at beholde - da vi gerne sammen ville have flere børn, men de komså bare lidt tættere på hinanden end regnet med.

Det var i starten sindsygt hårdt at være gravid - de første 5-6 mdr synes jeg var så hårde - men sjovt her hen modslutningen har jeg det bragende godt - men måske fordi jeg kan se en ende på graviditen nu:0)

Glæder mig til at få guldet ud og få min krop igen efterat have været gravid nærmest nonstop i 2 år - ( inden vi fik Anton var jeg også gravid men det endte i en SA i uge 9 - så det har bare kørt derud af:0) )

Knus

Anmeld

31. marts 2011

Anne85

Valle81 skriver:

Tusind tak,

Ja hvis du spurgte mig for9 mdr siden skulle jeg absolut heller ikke være gravid før om tidligst 2-3 år, men så stod vi der med en positiv test da Anton var 3 mdr gammel - og måtte jo så tage stilling.

Vi valgte at beholde - da vi gerne sammen ville have flere børn, men de komså bare lidt tættere på hinanden end regnet med.

Det var i starten sindsygt hårdt at være gravid - de første 5-6 mdr synes jeg var så hårde - men sjovt her hen modslutningen har jeg det bragende godt - men måske fordi jeg kan se en ende på graviditen nu:0)

Glæder mig til at få guldet ud og få min krop igen efterat have været gravid nærmest nonstop i 2 år - ( inden vi fik Anton var jeg også gravid men det endte i en SA i uge 9 - så det har bare kørt derud af:0) )

Knus

Får helt sved på panden på dine vegne  Men hvor blir det da fedt når de blir ældre

Kan dælme godt forstå at du glæder dig til at få din krop igen - jeg havde 2 år mellem første fødsel og 2. graviditet - men derimellem jo også 1/2 års amning - så synes kun jeg havde 1 1/2 års tid hvor kroppen var MIN  Nu er den lille ogsåblevet så stor at hun ikke længere ammes og jeg skal ærligt indrømme, at jeg nyder at min krop ikke foreløbigt skal tilhøre andre end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.