Købes: Odder vogn med x-dream stel eller andet lignene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.550 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Aagaard

Hej!

Vi skal ha en bebs til oktober, og mangler i den sammenhæng en barnevogn. Vi er begge studerende og vil gerne købe en brugt barnevogn. Men vi vil altså gerne have at stel og vogn kan gøres så lille som muligt, så den kan være i ´vores meget lille bil :-)

Hvis nogen har en vogn som bare passer lidt til beskrivelsen så skriv endelig!

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Fru Nielsen

Aagaard skriver:

Hej!

Vi skal ha en bebs til oktober, og mangler i den sammenhæng en barnevogn. Vi er begge studerende og vil gerne købe en brugt barnevogn. Men vi vil altså gerne have at stel og vogn kan gøres så lille som muligt, så den kan være i ´vores meget lille bil :-)

Line

Kan ikke anbefale en combi..... Nu kender jeg flere der har købt en combi og alle sammen har været nød til at købe en alm barnevogn senere fordi den simpelthen er blevet for lille til barnet ret hurtig....

Vi har både haft odder og trille og har nu til nr 3 købt en emmaljunga, og den er mindst når den er klappet sammen af de 3. Og stadig 97 i liggemål......

Så jeg vil anbefale du går på den blå avis og finder en brugt derinde. Der er rigtig mange lækre til billige penge....

Anmeld

30. marts 2011

Aagaard

Fru Nielsen skriver:

Kan ikke anbefale en combi..... Nu kender jeg flere der har købt en combi og alle sammen har været nød til at købe en alm barnevogn senere fordi den simpelthen er blevet for lille til barnet ret hurtig....

Vi har både haft odder og trille og har nu til nr 3 købt en emmaljunga, og den er mindst når den er klappet sammen af de 3. Og stadig 97 i liggemål......

Så jeg vil anbefale du går på den blå avis og finder en brugt derinde. Der er rigtig mange lækre til billige penge....

Ok, ingen combi. Det lyder jo fornuftigt ihvertfald :-) Tak for rådet

Jeg må lige ind og kikke der på DBA så

Mange tak igen

Line

Anmeld

30. marts 2011

Fru Nielsen

Aagaard skriver:

Ok, ingen combi. Det lyder jo fornuftigt ihvertfald :-) Tak for rådet

Jeg må lige ind og kikke der på DBA så

Mange tak igen

Line

Mange vil helt sikkert råde dig til combi..... For det er jo nogen lækre vogne, men som sagt så er det dumt at give penge for en barnevogn man ikke kan bruge helt til de er færdige med at sove til middag, specielt når pengene er små.....

Anmeld

30. marts 2011

Jibbe

Vi kiggede på brio kompakt plus. Den kan blive mega lille bitte. Søg evt på den sammen med en vw fox. Der er lavet en video hvor de viser hvor lille den kan blive og den kan være i bagagerummet på en Fox. Vi endte med en Odder Zip med X dream stellet og vi kan pakke den ned så den kan være i vores swift og sø der stadig kan sidde 5 i bilen.

Anmeld

30. marts 2011

Aagaard

Jibbe skriver:

Vi kiggede på brio kompakt plus. Den kan blive mega lille bitte. Søg evt på den sammen med en vw fox. Der er lavet en video hvor de viser hvor lille den kan blive og den kan være i bagagerummet på en Fox. Vi endte med en Odder Zip med X dream stellet og vi kan pakke den ned så den kan være i vores swift og sø der stadig kan sidde 5 i bilen.

ok det var nogle muligheder, dem prøver jeg lige at se efter på dba også

Mange tak for rådet

Line

Anmeld

30. marts 2011

Heidimed lea

Jeg har en sort odder xl til salg fra 1 juni..  den er brugt men i fin stand..   billeder kan sendes hvis det har interesse..

der er lift og alt tilbehør med..  den er hvid indeni

Hilsen Heidi

Anmeld

30. marts 2011

Aagaard

Heidimed lea skriver:

Jeg har en sort odder xl til salg fra 1 juni..  den er brugt men i fin stand..   billeder kan sendes hvis det har interesse..

der er lift og alt tilbehør med..  den er hvid indeni

Hilsen Heidi

Hej Heidi

Jeg vil helt sikkert gerne høre/se mere. Kan den pakkes sammen så den kan være i vores smartcar? og billeder ville helt sikkert have interresse :-)

Line

Anmeld

30. marts 2011

2babygirls

Aagaard skriver:

Hej!

Line

Hvis du kigger under salg, var der en som havde en sort odder på x-stream stel til salg herinde

Anmeld

30. marts 2011

PernilleB

Aagaard skriver:

Hej!

Line

jeg har en grøn brugt odder til salg... det er ikke letvægtstel, men vejer kun 3 kg mere... den har lidt skjolder uden på kassen, men er ellers i ret fin stand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.