Stor trækiste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. marts 2011

Manakauapo

SanneBoe skriver:

Bor i 8830 Tjele, mellem Randers og Viborg

Øv Vil så gerne have sådan en trækiste, men jeg bor desværre for langt væk.

Men den er ellers fin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Hvem?

Anne85 skriver:

Jeg bor i Kolding - så det er alligevel et stykke vej. Men jeg kunne godt være interesseret - men kun hvis den koster billigt

Havde regnet med en 600

Anmeld

30. marts 2011

2721

Vil så gerne købe den. Er villig til at betale lidt mere hvis vi kan finde en løsning, da jeg bor på sjælland.

Anmeld

30. marts 2011

Hvem?

Puslingen skriver:

Vil så gerne købe den. Er villig til at betale lidt mere hvis vi kan finde en løsning, da jeg bor på sjælland.

Jeg skal desværre ikke til Sjælland i den nærmeste fremtid, og jeg har to små børn, så ville gerne den bliver afhentet, for jeg ikke skal ud og køre al for langt med ungerne pga. en kiste - hvis du forstår.

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

SanneBoe skriver:

Havde regnet med en 600

Det er alt for meget desværre... held og lykke med salget

Anmeld

30. marts 2011

2721

SanneBoe skriver:

Jeg skal desværre ikke til Sjælland i den nærmeste fremtid, og jeg har to små børn, så ville gerne den bliver afhentet, for jeg ikke skal ud og køre al for langt med ungerne pga. en kiste - hvis du forstår.

Den vil også blive afhentet. Det kan bare ikke blive her og nu. Så hvis jeg betalte noget mere kunne de være det var okay med dig at du havde den lidt endnu

Anmeld

30. marts 2011

Hvem?

Puslingen skriver:

Den vil også blive afhentet. Det kan bare ikke blive her og nu. Så hvis jeg betalte noget mere kunne de være det var okay med dig at du havde den lidt endnu

Nårh, på den måde

Jamen, det kan vi sagtens finde ud af.

Anmeld

30. marts 2011

2721

SanneBoe skriver:

Nårh, på den måde

Jamen, det kan vi sagtens finde ud af.

Super
Vi har en veninde der har familie i jylland som måske gerne vil hjælpe os. Ellers skal vi selv derover, men det er først i juni. Men vil lige snakke med vores veninde og se hvad hun siger.
Er det okay?

Anmeld

30. marts 2011

Hvem?

Puslingen skriver:

Super
Vi har en veninde der har familie i jylland som måske gerne vil hjælpe os. Ellers skal vi selv derover, men det er først i juni. Men vil lige snakke med vores veninde og se hvad hun siger.
Er det okay?

Det er helt ok, jeg sætter den bare hvor den ikke står i vejen og hvis du så sender mig dit navn og adresse ved evt. overførsel, så smækker jeg li den seddel på kisten, så kan manden også se den er solgt, hvis han sku falde over den en dag

Anmeld

30. marts 2011

Hvem?

Varen er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.