Hej alle sammen
Lige en kort hilsen her fra Bellinge.
Søndag d. 27/3-11 kl. 03.16 kom vores længe ventede Pige til verden.
Hun skal som i nok har gættet hedde Clara og vejede ved fødslen 3850g og målte 51 cm.
Det endte desværre i et akut kejsersnit efter 2 døgn med veer, da det viste sig at hun stod skævt i bækkenet og derfor ikke kunne komme ud. kl. 01.45 blev beslutningen om akut kejsersnit taget og kl. 02.16 tog Clara sin første indånding. Dog var der jo sommertid omstilling kl. 02.00 så derfor er hun officielt født kl. 03.16.
Clara har heldigvis ikke lidt under det lange forløb, dog har jeg ikke haft det så godt og har stadig en del smerter idet at hun sad fast i bækkenet og de derfor har været ret hårdhændede for at få hende ud. Så har de mange timer med veer og smerter selvfølgelig også taget hårdt på både Jim og jeg.
MEN vi er simpelthen så lykkelige og det går fremad. hverdag har jeg det lidt bedre og amningen går også fremad påtrods af revnede brystvorter og mælk der ikke ville løbe til.
I får en rigtig FB en af dagene når jeg selv har vendt forløbet igen. billeder skal i selvfølgelig heller ikke snydes for.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld