Så kom Clara endelig til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Svane83

Hej alle sammen 

Lige en kort hilsen her fra Bellinge.

Søndag d. 27/3-11 kl. 03.16 kom vores længe ventede Pige til verden.

Hun skal som i nok har gættet hedde Clara og vejede ved fødslen 3850g og målte 51 cm.

Det endte desværre i et akut kejsersnit efter 2 døgn med veer, da det viste sig at hun stod skævt i bækkenet og derfor ikke kunne komme ud. kl. 01.45 blev beslutningen om akut kejsersnit taget og kl. 02.16 tog Clara sin første indånding. Dog var der jo sommertid omstilling kl. 02.00 så derfor er hun officielt født kl. 03.16.

Clara har heldigvis ikke lidt under det lange forløb, dog har jeg ikke haft det så godt og har stadig en del smerter idet at hun sad fast i bækkenet og de derfor har været ret hårdhændede for at få hende ud. Så har de mange timer med veer og smerter selvfølgelig også taget hårdt på både Jim og jeg. 

MEN vi er simpelthen så lykkelige og det går fremad. hverdag har jeg det lidt bedre og amningen går også fremad påtrods af revnede brystvorter og mælk der ikke ville løbe til.

I får en rigtig FB en af dagene når jeg selv har vendt forløbet igen. billeder skal i selvfølgelig heller ikke snydes for.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Marco2

Stort tillykke med hende. Hun ser rigtig sød ud.

Lyder som en lidt barsk omgang. GOdt at I er ved at komme lidt ovenpå igen. Håber du får ordentlig gang i amningen. Der er jo en del der har haft udfordringer med det.

AG

Anmeld

30. marts 2011

AnneBJ

Stort tillykke med Clara! - det lyder som et hårdt forløb; dejligt at det endte godt!!  

Min spådom om weekenden endte med at holde stik hva'? Jeg venter stadig... 

Anmeld

30. marts 2011

IAH

Hvor er hun fin og nuttet! Tillykke.. Flot navn!

Anmeld

30. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Stort tillykke med Clara! - det lyder som et hårdt forløb; dejligt at det endte godt!!  

Min spådom om weekenden endte med at holde stik hva'? Jeg venter stadig... 

Det var det også selv jordmoderen var lidt beklemt ved hele situationen for det var jo fødselslægen der skulle tage beslutningen og det var hun lidt længe om.

Hvad med dig ingen tegn på noget?

Anmeld

30. marts 2011

Svane83

IAH skriver:

Hvor er hun fin og nuttet! Tillykke.. Flot navn!

Ja er hun ikke bare dejlig!!! det synes moren i hvertfald.

Navnet har vi bare haft så længe og jeg er helt vild med det det passer bare til hende.

Anmeld

30. marts 2011

piadas

Stort tillykke med hende - hun er da en lille lækker en!

Anne har da vist overtaget Mettes rolle som spåkone!

Anmeld

30. marts 2011

Lene76

Tillykke med Clara, hun ser rigtig lækker og fin ud

Anmeld

30. marts 2011

PeruBaby

Clara er bare et SÅ fint navn. Tillykke med jeres lille prinsesse! Og jeg håber snart du kommer dig over den hårde fødsel...

...og lad hende endelig sutte hos dig hver gang hun er vågen, så du kan få godt gang i mælkeproduktionen og formet dine brystvorter... form dem evt selv først, hvis hun har svært ved at få fat.

Håber amningen bliver en succes Held og lykke med det hele...

Anmeld

30. marts 2011

Sofia

Tillykke med jeres skønne pige. Hold da op en omgang du har været igennem! Du er sej!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.