ÆV ÆV ÆV, hvor er jeg bare ked af det på min datters vegne..
Jeg fødte i slutningen af september 2010 en skøn datter - en fødsel der gik meget hurtigt, da den endelig gik i gang..
Min datter var super nem de første par uger, men så tog fanden til hende og hun skreg hver evig eneste dag, i ca. 3 - 4 timer - det var bare hårdt..
Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at der var noget galt, men både min læge og sp sagde at sådan er spædbørn bare - efter flere måneder med denne forklaring, bed jeg det i mig og bildte mig selv ind at jeg bare var en pylret mor..
Men så til hendes 5 måneders undersøgelse ser lægen at hun har en skævhed nede ved hendes baller, op i mod ryggen (dette har jeg sagt til både sp og læge, men fik da af vide at det var helt normalt - det her er så en anden læge vi er inde hos), og hun siger at det er noget vi skal have undersøgt..
Jeg har nu fået scannet hendes hofte, været til zoneterapi, kiropraktor, haft en ergoterapeut på besøg og venter nu på tid til scanning af hendes haleben og nederste af ryggen - alle siger at de kan se at hun er skæv, men ikke ved hvor - og hvor er jeg dog træt af at blive sendt fra dene ene til den anden og tilbage igen - bare for at få af vide, at de alle kan se at hun er skæv, men ikke ved hvor... :-(
Nu har jeg så læst om Kranio Sakral terapi, og besluttet at det skal vi så også lige prøve - men kender I et godt sted, gerne i nærheden af København?
Tak fordi I læste med..
Anmeld