Tristan, 5 måneder og det sædvanlige billed-SPAM ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Sara_S

Tristan blev 5 måneder i søndags... og hvor blev min lille baby af?!?

Han kan så meget nu og jeg bliver overrasket hver dag. Det er utroligt at se hvor bevist han er blevet mit helt eget lille menneske!! 

Han sover stadig hele natten igennem, er altid glad og smiler hele tiden! Jeg kan ikke klage overhovedet!

Hans børneeksem er næsten væk efter vi startede med hormoncreme: han har haft en meget slem tur med bakterier og antibiotika-kur men han er super sej og har klaret det hele med hans flotte smil på læbene! 

Jeg er så taknemlig for at sådan en lille dejlige nem, sød og altid glad dreng valgte mig som hans mor! 

Ligner han forresten en fuldblod italiener? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

MaliksMor

Sara_S skriver:

Han kan så meget nu og jeg bliver overrasket hver dag. Det er utroligt at se hvor bevist han er blevet mit helt eget lille menneske!! 

Han sover stadig hele natten igennem, er altid glad og smiler hele tiden! Jeg kan ikke klage overhovedet!

Hans børneeksem er næsten væk efter vi startede med hormoncreme: han har haft en meget slem tur med bakterier og antibiotika-kur men han er super sej og har klaret det hele med hans flotte smil på læbene! 

Jeg er så taknemlig for at sådan en lille dejlige nem, sød og altid glad dreng valgte mig som hans mor! 

Hvor er han bare skøn.
Og sikke nogle flotte øjne

Anmeld

1. april 2011

LauraLW

Ih hvor er han lækker! Og ja, de bliver store alt alt for hurtigt :-)

Anmeld

7. april 2011

Sara_S

CamillaRH skriver:

Hvor er han bare skøn.
Og sikke nogle flotte øjne

Tusind tak! 

Anmeld

7. april 2011

Sara_S

ups... fejl!

Anmeld

7. april 2011

LRJ

Er han allerede så stor

Men hvor er han sød

Anmeld

7. april 2011

Sara_S

LauraLW skriver:

Der er utroligt!! 

Og man går og glæder sig til de bliver store... og så savner man helt vildt meget den periode hvor de var helt små... hvad er det for noget?!?  totalt blandede følelser!v

Anmeld

7. april 2011

Sara_S

LauraLW skriver:

Der er utroligt!! 

Og man går og glæder sig til de bliver store... og så savner man helt vildt meget den tid hvor de var helt små... hvad er det for noget?!? 

Man er jo aldrig tilfreds!

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

HOLD NU OP... en lækker lille italiener

gud hvor er han skøn... lige til og kramme og nusse

STORT  til din dejlige søn...

Anmeld

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Sara_S skriver:

lækkert hår, og hvor ser han dejlig glad ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.