Har det mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Ayoe´s mor

Hej alle i skønne piger.

Har en cyklus som ligger på mellem 30 og 32 dage, men jeg har det mærkeligt.

Jeg havde min mens d. 22 marts til d. 28. marts, så graviditet, kan godt udelukkes.

Jeg tænkte at det måske kunne være en uforklarelig tidlig æl, men den test var negativ, så jeg er lidt forvirret. Jeg har mens ligende smerter i underlivet, som om at mens er lige på trapperne, og ind i mellem er der små brystspændinger.

Mon det er et signal om en snarlig æl

Hvad er jeres bud piger???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

smlmea

Sådan har jeg det fra den dag min mens slutter og frem til ÆL,i mit tilfælde er det så bare i 3 uger..

Så jeg skal til lægen i næste uge,for noget siger mig,at det ikke er helt normalt,og kan gøre projekt baby lidt svært..

Anmeld

30. marts 2011

Ayoe´s mor

jeg skal til læge her i eftermiddag, det er så af en anden grund, men tror da ogsåat jeg lige vil prøve at nævne det for ham.

Anmeld

30. marts 2011

Ayoe´s mor

Så har jeg været ved lægen og han kunne ikke komme med nogen forklaring.

Før jeg fik min datter var min mens meget urelmæssig. I 5 år dyrkede vi ubeskyttet sex og jeg havde opgivet PB, da min kæreste ingen børn ville have, men pludselig stod jeg med en positiv test i hånden.

Min mens er nu blevet noget mere stabil, efter 2 år med spiral, men min læger siger, at når vi i næsten 5 år kunne dyrke ubeskyttet sex unden at jeg blev gravid, kunne det godt tyde på at jeg har svært ved at blive gravid

Rigtig træls nyhed at få, er slået helt i gulvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.